لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی کامل ios 6

معرفی کامل ios 6

 

ios 6  ویژگی های بیشتری را برای انجام کارهای  روزمره به شما می دهد . این ورژن از آی او اس در پاییز امسال به صورت رایگان ارائه خواهد شد و این امکان وجود دارد که به صورت مستقیم از روی آیپد ، آیپاد و آیفون عمل به روز رسانی را انجام دهید .
 

 
maps siri facebook photos passbook
facetime phone mail safari accessibility

 

 

Anchor

         maps    Maps

             نقشه ها به کلی تغییر کرده اند …

با طراحی فوق العاده، نقشه ها دید شما را نسبت به جهان تغییر می دهند. عناصر نقشه ها برپایه طراحی وکتوری هستند، به همین خاطر گرافیک و متون به طرز باورنکردنی ای با جزئیات طراحی شده است – حتی اگر تا آخرین حد بزرگنمایی کنید و حرکت بر روی نقشه بسیار نرم انجام می شود. با کج کردن و چرخاندن دستگاه یک ناحیه را ببینید، و نقشه ها اسامی خیابان ها و مکان های مختلف را درخود ذخیره خواهند کرد. با سیستم هدایت سخنگو اطلاعات ترافیکی را در اختیار داشته باشید. حتی در ارتفاعات مناظر مختلف اوج بگیرید و از بالا مناظر را با کیفیت بالا تماشا کنید.

maps_gallery

 

Anchor

    sari  Siri

      باشگاه. رستوران. سینما. اینک از سیری بیشتر بخواهید …

با iOS 6، سیری زبان های بیشتری را درک می کند، در کشورهای بیشتری کار می کند، و برای iPad جدید نیز قابل استفاده است. به همین خاطر در هرجای جهان کارهای بیشتری را می توانید انجام دهید. میخواهید از آخرین امتیازات و آمار تیم ها و بازیکنان موردعلاقه خود با خبر شوید؟ به حسن وجود iOS 6، سیری جواب ها را می داند. یا شاید زمان پخش فیلم باشد. سیری آخرین بازدیدها و زمان های پخش را به شما نشان می دهد. بهترین رستوران های شهر را پیدا کنید و رزرو کنید. حتی بدون نیاز به کلیک کردن برنامه های موردنظر را برای شما باز می کند. بگویید “ Launch Flight Tracker” یا “Open Angry Birds” و سیری این کار را برای شما انجام خواهد داد. حتی از سیری برای پست گذاشتن در فیسبوک و توییتر استفاده کنید .

 

Siri

 

Anchor

 Facebook    facebook   

      مطمئنا از فیسبوک در iOS لذت خواهید برد…

زین پس ارتباط با بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به مراتب آسانتر است. دیگر نیازی نیست از برنامه های خود خارج شوید تا به فیسبوک بروید. عکسی را از Cameraیا Photos خود مستقیما در فیسبوک به اشتراک بگذارید. موقعیت خود را مستقیما با استفاده از Maps پست کنید. امتیازات بالای خود در Game Center را پست کنید. اگر مشغول کاری هستید، از سیری بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. کافیست یکبار در فیسبوک وارد شوید، و مطالب خود را به اشتراک بگذارید. ازآنجاییکه رویدادهای فیسبوک با Calendar در ارتباط است، هیچ تولد یا قرارملاقاتی را از دست ندهید. و اطلاعات پروفایل دوستان فیسبوکی شما با Contacts در ارتباط است، پس وقتی آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را تغییر می دهند این اطلاعات به طورخودکار برای شما به روز رسانی می شوند.

 

facebook-gallery

 

 

Anchor

   photos   عکس های خود را به اشتراک بگذارید …

حال می توانید عکس هایی که می خواهید، و افرادی که انتخاب می کنید را به اشتراک بگذارید. به راحتی از برنامه Photos عکس هایی که می خواهید را انتخاب کنید، کلید Share را کلیک کنید، انتخاب کنید که با چه کسانی می خواهید عکس ها را به اشتراک می گذارید، و به راحتی این کار را انجام می دهید. دوستانی که از iCloud روی دستگاه iOS 6 یا از سیستم مک که سیستم عامل شیرکوهی دارد استفاده می کنند عکس هایی را که فورا از برنامه Photos و یا iPhoto به اشتراک گذاشته می شوند را می گیرند. حتی می توانید عکس های به اشتراک گذاشته شده را روی Apple TV ببینید. اگر دوستانی که عکس ها را با آن ها به اشتراک می گذارید از دستگاه های اپل استفاده نمی کنند، می توانند عکس های شما را از طریق وب ببینند. می توانند عکس ها را لایک کنند و برای آن ها کامنت بگذارند. و می توانید تا جایی که می خواهید به اشتراک بگذارید: عکس های به اشتراک گذشته تان در حافظه iCloud به حساب نمی آیند، و از طریق شبکه های سلولی و وای فای کار می کنند.

 

photos-gallery

 

 

Anchor

      passbook   PassBook

پاسپورت های خارجه، بلیت های سینما، کوپون های خرده فروشی، کارت های وظیفه، و بسیاری دیگر همگی در یک مکان قرار دارند. با Passbook، می توانید iPhone یا iPod خود را اسکن کنید و یک پرواز را چک کنید، به سینما بروید، و یک کوپون را بازخرید کنید. حتی میتوانید ببینید که کوپون هایتان چه زمانی منقضی می شوند، صندلی کنسرتتان کجاست، و چه مقدار پول برای کارت اعتباریتان باقی مانده است. iPhone یا iPod touch خود را بردارید، بلیت ها در زمان و مکان دقیق روی Lock Screen شما نشان داده می شود – مثل زمانی که به فرودگاه می رسید یا به یک مغازه می روید تا کارت هدیه یا کوپون خود را بازخرید کنید. و حتی اگر بعد از چک کردن پروازتان گیت شما تغییر کرد، Passbook به شما هشدار خواهد داد که در ترمینال ، اشتباه منتظر نمانید.

 

 passbook

 

Anchor

  FaceTime   facetime    

      از طریق اینترنت مکالمه تصویری داشته باشید…

 

فیس تایم زین پس با شبکه های سلولی مثل وای فای کار می کند، به همین خاطر هر کجا که بخواهید می توانید تماس های تصویری FaceTime برقرار کنید. حتی میتوانید از طریق آی پد و بااستفاده از شماره تلفن خود تماس های تصویری برقرار کنید. این بدین معناست که هرکجا که هستید، بر روی هر دستگاه که میخواهید، میتوانید از FaceTime استفاده کنید. و دیگر هیچ چشمک، لبخند و بوسه ای را از دست ندهید.

facetime

 

 

Anchor

   phone-feature   ویژگی های جدید تماس …

iOS 6 به آی فون شما ویژگی های تماسی جدیدی اضافه کرده است. وقتی یک تماس ورودی را رد می کنید، می توانید فورا با یک پیام متنی پاسخ دهید یا یک ریمایندر تنظیم کنید. و وقتی همه چیز خیلی گیج کننده می شوند، Do Not Disturb را فعال کنید و هیچکس دیگر مزاحم شما نخواهد شد – به غیر از تماس های رئیس محل کارتان یا همسرتان.

phone   

 

 

 

Anchor

  Mail   mail

  تجربه استفاده از ایمیل به مراتب بهتر از قبل.

رابط دوباره طراحی شده برای خواندن و نوشتن به مراتب کار را راحت تر کرده است، Mail در iOS 6 به شما اجازه تنظیم یک لیست VIP را می دهد به همین خاطر هیچوقت یک پیام مهم از حسابدارتان، رئیستان، یا همسرتان را از دست ندهید. حتی ضمیمه کردن عکس و ویدئو به پیام های ایمیل آسان تر شده است. و برای مرتب کردن میل باکس، کافیست روی صفحه swipe down کنید.

 

 

mail

 

Anchor

Safari     safari    

جستجو شروع کار است.

iOS 6 وب گردی را برای آی فون، آی پد، و آی پاد تاچ شما را بهتر کرده است. سربرگ های آی کلود آمار صفحات وبی که روی دستگاه های خود باز کرده اید را ذخیره می کند، بنابراین وقتی با یک دستگاه خود وب گردی می کنید ادامه کار را می توانید یا دستگاهی دیگر انجام دهید. Safari حال صفحات وب – نه فقط لینک ها – را به Reading List اضافه می کند، از این رو حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید می توانید مطالعات خود را ادامه دهید. وقتی عکس یا ویدئویی را به eBay، Craiglist، یا سایت دیگری پست می کنید، می توانید عکس ها و ویدئوها را بدون خارج شدن از Safari بگیرید. اگر می خواهید عکس را بطور کامل ببینید، آی فون یا آی پاد تاچ را به حالت افقی تغییر دهید و روی آیکون تمام صفحه کلیک کنید و صفحات وب را بدون هیچ مزاحمتی ببینید.

 

 

safari

 

 

Anchor

Accessibility   access 

iOS 6 برنامه Guided Accessرا همراه دارد.

iOS 6 قابلیت های زیادی دارد که برای افراد با معلولیت بینایی، شنوایی، یادگیری، و حرکتی کار با دستگاه های iOS را به مراتب آسان تر می سازد. برنامه Guided Access به دانش آموزان معلول امکان بهتری برای یادگیری در اختیار می گذارد. به والدین، معلمین، یا ادمین اجازه محدودکردن دستگاه iOSبه تنها یک برنامه را با غیرفعال کردن Home Button می دهد، و درعین حال ورودی های لمسی در بعضی نقاط صفحه را نیز محدود می کند. برنامه VoiceOver برای کاربرهای نابینا و کم بینا که صفحات را می خواند، حال با Maps، AssistiveTouch، و Zoom در ارتباط است. و اپل با تولیدکنندگان برتر همکاری می کند تا سمعک های آی فون که تجربه صدای دیجیتال با کیفیت بالا، و قدرتمند را به همراه دارد به بازار معرفی کند.

 

 

accessibility

 

 

Anchor

Find My iPhone   finde my iphone  

از پیداکردن آی فون خود دست نکشید.

اتفاق می افتد که آی فون یا آی پد یا آی پاد تاچ خود را جایی جای بگذارید. iOS 6 و iCloud حالت Lost mode را فراهم ساخته اند، که کار بار برنامه Find My iPhone و پیداکردن و محافظت از دستگاه گم شده را به مراتب راحت تر ساخته است. فورا آی فون گمشده خود را با یک کد چهار رقمی قفل کنید و پیامی حاوی شماره تلفن ارسال کنید. در این حالت یابنده می تواند با شما تماس حاصل کند بدون اینکه بتواند دیگر اطلاعات شما را ببیند. وقتی در حالت Lost mode هستید، دستگاه شما می تواند اطلاعات مکان خود را ذخیره کند و هر زمان که از برنامه Find My iPhone آن را چک کردید گزارش دهد.

 

 

find my iphone

Anchor

  Find My Friends    finde my friends 

پیداکردن دوست خوب کار دشواری نیست.

Find My Friends بهترین راه برای به اشتراک گذاری مکان ها با خانواده و دوستان است. کسانی که مکان خود را با شما به اشتراک می گذارند بر روی نقشه ظاهر می شوند به همین خاطر می توانید سریعا ببینید کجا هستند و در چه مسیری در حرکت هستند. و با iOS 6، هشدارهای موقعیتی به شما خواهد داد – مثلا وقتی بچه هایتان مدرسه را ترک می کنند یا به خانه می رسند. برنامه Find My Friends به دیگران مکان شما را اعلام می کند، ازاینرو می توانید با کسانی که دوست دارید در ارتباط باشید و موقعیت آن ها را در نقشه داشته باشید.

 

 

find my friend

Anchor

Remodeled Stores   remoded  

iOS 6 نوع جدیدی از تجربه خرید را به iTunes Store، App Store و iBookstore دوباره طراحی شده می آورد. بهترین ها و جدیدترین های موزیک، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، برنامه ها، و کتاب ها را در بالای هر صفحه اولیه خرید داشته باشید. با سوایپ کردن انگشتان خود جستجو کنید و بیشترین اطلاعات را کسب کنید. با کلیک روی کلید History، موسیقی، فیلم ها، و برنامه های تلویزیونی که قبلا دیده اید را دوباره ببینید، هرچه را که خواستید، با کلیک روی Buy به کلکسیون خود اضافه کنید. با آی کلود، تاریخچه شما از آنچه که مشاهده کرده اید بر روی همه دستگاه های شما به روزرسانی خواهد شد. ازاینرو می توانید خرید را با آی فون خود شروع کنید و با آی پد خود ادامه دهید. و حال اینکه می توانید موسیقی، برنامه ها، و خیلی چیزها که می خواهید را بدون خارج شدن از برنامه ای که در آن هستید خریداری کنید.

 

 

Anchor

  china  ویژگی های جدید برای چین 

با ورودی متن تقویت شده و پشتیبانی داخلی برای سرویس های اینترنت چینی، iOS 6 آی پد، آی فون، و آی پاد تاچ را برای کاربران چینی زبان بهتر ساخته است. با فرهنگ لغت جدید چینی و ورودی متن تقویت شده، تایپ کردن چینی ساده تر، سریعتر، و به مراتب دقیق تر است. می توانید پین یین مختصر و کامل را با هم ترکیب کنید و یا حتی کلمات انگلیسی را در یک جمله پین یین بدون تغییر صفحه کلید تایپ کنید. با پشتیبانی از 30000 کاراکتر، iOS 6 تعداد کاراکترهای چینی را برای تشخیص دست نوشت بیش از دو برابر کرده است. و وقتی کلمه ای را به فرهنگ لغت شخصی خود اضافه می کنید، آی کلود استفاده از آن را برای تمام دستگاه های شما امکان پذیر می سازد.Baiduخصیصه داخلی برنامه Safariاست، که می توانید ویدئوهای خود را مستقیما به Youku و Tudou به اشتراک بگذارید. و نیز می توانید از Camera، Photos، Maps، Safari، و Game Center به Sina Weibo پست کنید.

 

 

china

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373