لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو همکاری جدیدی را با Airbnb آغاز کرد

جانی آیو همکاری جدیدی را با Airbnb آغاز کرد

جانی آیو مدیر سابق تیم طراحی شرکت اپل به تازگی تصمیم به همکاری با Airbnb گرفته است.

خبرگزاری The Information به تازگی اعلام کرده که جانی آیو تصمیم به همکاری گسترده و چند ساله با Airbnb دارد. شرکت اختصاصی جانی آیو که پس از جدایی از اپل در آن مشغول به کار شد LoveForm نام دارد که به زودی قرار است سفارش کارهای مختلف را از Airbnb دریافت کند. LoveForm تحت مدیریت جانی آیو نیز قرار است به طراحی خانه‌های اجاره‌ای پیش از ورود مراجعین و مسافران به آن بپردازد.

Airbnb به تازگی بخشی ویژه را برای اجاره خانه‌ها و اقامتگاه‌های لوکس در نظر گرفته است و حالا جانی آیو نیز قرار است در جریان این همکاری جدید به این شرکت در زمینه طراحی اقامتگاه‌های لوکس و خاص کمک کند. Airbnb تأکید کرده که همکاری با جانی آیو و شرکتش به صورت چند ساله خواهد بود و خدمات نسل جدید این سرویس تحت نظارت جانی آیو آماده سرویس دهی به مراجعه کنندگان شده است.

این شرکت ارائه دهنده اقامتگاه‌های اجاره‌ای از همین حالا اعلام کرده که قراردادی چندساله را با شرکت تحت مدیریت جانی آیو بسته و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک طراحی داخلی و دکوراسیون محیط اقامتگاه‌ها توسط جانی آیو تغییر پیدا کند.

جانی آیو در سال 1998 اولین طراحی خود در اپل را با آیمک G3 آغاز کرد و پس از آن تا سال گذشته به عنوان مدیر طراحی صنعتی شرکت اپل فعالیت می‌کرد. او بسیاری از محصولات شرکت اپل را به صورت شخصی یا با همکاری تیم تحت نظارت خودش در اپل طراحی کرده بود.

آیو یکی از تاثیرگذارترین مدیران شرکت اپل بود که با توجه به دیدگاه برخی از تحلیلگران، دومین چهره محبوب شرکت اپل پس از استیو جابز نیز شناخته شده است.

جانی آیو در نهایت از سال گذشته از اپل جدا شد و به صورت مستقل اقدام به فعالیت در زمینه طراحی صنعتی، دکوراسیون داخلی و موارد دیگر مشغول شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373