لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حجم حافظه SSD پلی استیشن 5 مشخص شد

حجم حافظه SSD پلی استیشن 5 مشخص شد

در حالی که بسیاری از کاربران هنوز منتظر عرضه کنسول نسل نهمی شرکت سونی هستند، اطلاعات مربوط به حجم فضای داخلی پلی استیشن 5 در تصویری از رابط کاربری این کنسول منتشر شد.

بسیاری از اخبار گذشته حاکی از آن بود که بازی‌های پلی استیشن 5 حجم زیادی دارند و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران شانس نصب هم‌زمان بازی‌های کمتری را روی کنسول خود داشته باشند. حال مشخص شده است که پلی استیشن 5 نهایتاً 664 گیگابایت رم دارد.

تصویری که به‌تازگی از رابط کاربری پلی استیشن 5 لو رفته نشان می‌دهد که حجم مورد استفاده برای نصب بازی‌ها 664 گیگابایت است. این در حالی است که تا پیش از این اطلاعات فاش شده نشان می‌داد که فضای ذخیره سازی این کنسول 825 گیگابایت است. در حقیقت پلی استیشن 5 نزدیک به 20 درصد فضای ذخیره سازی خودش را برای کارکرد سیستم عامل و موارد دیگر اشغال کرده است و کاربران نمی‌توانند از این 20 درصد برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنند. 

 این موضوع به‌منزله آن است که اگر بازی‌های قابل نصب در پلی استیشن 5 هر کدام حدود 200 گیگابایت حجم داشته باشند، در مجموع، کاربر می‌تواند سه عنوان بازی را در کنسول خود به صورت هم‌زمان نصب داشته باشد. این در حالی است که حجم نصب برخی از بازی‌ها از همین حالا به همراه آپدیت‌ها و DLC ها بیش از 200 گیگابایت است. به عنوان مثال Call Of Duty: Modern Warefare به همراه بخش وارزون و آپدیت‌ها و DLC های خودش نزدیک به 300 گیگابایت می‌رسد. در عین حال حجم نصب برخی از بازی‌ها بسیار کمتر از این میزان است، به عنوان مثال بازی Spider-Man: Miles Morales تنها 50 گیگابایت برای نصب و اجرا نیاز دارد.

در این میان به نظر می‌رسد که کاربران پلی استیشن 5 در آینده نزدیک با مشکلات بسیار زیادی در اجرای بازی‌های مختلف روی این کنسول مواجه باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373