لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارتباط 5G اواخر 2020 در آیفون 12 دو سیم کارت عرضه می‌شود

ارتباط 5G اواخر 2020 در آیفون 12 دو سیم کارت عرضه می‌شود

روز گذشته بود که گزارش‌هایی در مورد عدم پشتیبانی هم زمان از 5G در هر دو خط آیفون 12 دوسیم کارت منتشر شده بود و حالا مشخص شده که شرکت اپل از اواخر 202 با یک آپدیت نرم افزاری این قابلیت را ارائه می‌دهد.

تا پیش از این و مشخصاً در آیفون XS به بعد شرکت اپل امکان استفاده از دو سیم هم‌زمان یا فناوری Dual SIM, Dual Standby را به کاربران ارائه داده بود. اما حالا مشخص شده که آیفون 12 دو سیم از این فناوری برای ارتباط 5G استفاده نمی‌کند. در این میان، گزارش‌های اخیر منتشر شده در اسناد شرکت اپل حاکی از آن است که آپدیت نرم افزاری مربوط به این قابلیت قرار است از اواخر امسال در اختیار کاربران قرار گیرد.

اپل این اطلاعات را به صورت عمومی منتشر نکرده اما اطلاعات منتشر شده از اسناد داخلی شرکت اپل که توسط کاربران Reddit در حال دست به دست شدن است، نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم دارد تا پشتیبانی از 5G را در سیم کارت دوم آیفون 12 نیز ارائه دهد.

البته این اسناد مربوط به آیفون‌هایی است که سیم کارت دوم را از طریق eSIM مورد استفاده قرار می‌دهند و شرکت اپل فعلاً حرفی از سیم کارت دوم فیزیکی به میان نیاورده است. این موضوع به این معنا است که فعال بودن هر دو سیم کارت فیزیکی در آیفون 12 دو سیم هنوز هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

البته اپل اعلام کرده که در حال استفاده از دو سیم، حتی اگر سیم کارت دوم از طریق eSIM نیز فعال باشد، کاربران امکان استفاده از سیم کارت دوم را به صورت LTE خواهند.

البته اپل توضیح داده که 5G به صورت خودکار در زمان فعال بودن هر دو سیم کارت آماده استفاده می‌شود و کاربر لزوماً نیازی به اعمال تغییرات در تلفن هوشمند خود ندارد.

با توجه به این موضوع باید منتظر بود و دید که آیا اپل پس از عرضه این محصولات امکان استفاده از این فناوری وجود دارد یا خیر. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373