لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه Apple TV از آیفون حذف شد

برنامه Apple TV از آیفون حذف شد

 برنامه Apple TV که وظیفه کنترل از راه دور اپل تی وی را برعهده دارد از اپ استور خارج شده و دیگر قابل نصب نیست. قابلیت‌های این اپلیکیشن از این پس به صورت پیش فرض روی بخش کنترل سنتر اپل تی وی فعال شده است.

هدف از طراحی این برنامه به گونه‌ای است که به کاربر امکان کنترل اپل تی وی را از طریق آیفون یا آیپد با یک رابط ریموت مبتنی بر تاچ می‌داد.

کاملاً مشخص نیست که اپل برنامه را چه وقت از اپ استور خارج کرده ولی به‌مرور آن را حذف کرده و زمانی که کاربر روی لینک قبلی برنامه کلیک می‌کند، تائید می‌شود که دیگر در دسترس نیست.

به گزارش سایت خبری 9to5Mac اپل منابع را از برنامه ریموت اپل تی وی حذف کرده و این یعنی برنامه کاملاً متوقف شده است. همچنین اشاره می‌کند که برنامه کنترل از راه دور، روی کنترل سنتر اپل تی وی فعال شده است.

نکته حائز اهمیت این است که برنامه ریموت اپل تی وی در سال‌های اخیر آپدیت کمی دریافت کرده و از سیستم عامل آی او اس 12 عملکرد برنامه ریموت در کنترل سنتر اپل تی وی به تمام امکانات ممکن خود رسیده است. قرار گرفتن برنامه ریموت روی کنترل سنتر دسترسی به آن را سریع‌تر کرده است.

قابلیت‌های کنترل از راه دور اپل تی وی در سیستم عامل آی او اس به عنوان جایگزین ریموت کنترل اپل تی وی است.

اپل احتمالاً در آینده نزدیک اقدام به عرضه یک کنترلر جدید از اپل تی وی می‌کند که امکان اجرای بازی‌های مختلف را نیز به کاربران می‌دهد. این قابلیت‌ها قرار است از طریق امکاناتی ویژه برای اجرای بازی‌های اپل آرکید در اختیار کاربران قرار گیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373