لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین آنباکس آیفون 12 و آیفون 12 پرو توسط iJustine منتشر شد

اولین آنباکس آیفون 12 و آیفون 12 پرو توسط iJustine منتشر شد

 iJustine به عنوان یکی از یوتیوبرهای معروف در بررسی محصولات فناوری اقدام به آنباکس آیفون 12 و آیفون 12 پرو کرده است.

این ویدیو، اولین آنباکس رسمی یک یوتیوبر از آیفون 12 و 12 پرو به حساب میاید، با این حال، تصاویر غیررسمی آنباکس آیفون 12 توسط برخی از افراد ناشناس و با کیفیت بسیار کم تا پیش از این نیز منتشر شده بود.

در این ویدیو، جاستین اقدام به جعبه گشایی آیفون 12 و آیفون 12 پرو به همراه شارژر مگ سیف، آداپتور 20 وات و قاب‌های اورجینال این محصولات می‌کند.

آیفون 12 سبز رنگ و آیفون 12 پرو با رنگ آبی اقیانوسی توسط جاستین مورد بررسی قرار گرفته‌اند. اولین نکته در بررسی این محصولات جعبه نازک‌تر شده آن‌ها است. در نکته دوم آی جاستین رنگ آبی آیفون 12 پرو که با عنوان آبی اقیانوسی شناخته می‌شود را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده که این رنگ بسیار خاص و ویژه است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

جاستین پس از آنباکس این محصولات به همراه اکسسوری آن‌ها اقدام به بررسی دوربین آیفون‌های جدید کرده است و قابلیت HDR و Dolby Vision در آن‌ها را به مخاطبین خود نشان داده است. در این ویدیو، تک تک لنزها و سیستم‌های فیلم برداری و عکس برداری در این تلفن‌های هوشمند را مورد بررسی قرار داده است.

در نهایت مهم‌ترین قابلیت آیفون‌های جدید یعنی پشتیبانی از سیستم 5G به همراه تست سرعت آن‌ها در کنار عکس برداری پرتره در حالت شب در این تلفن‌های هوشمند مورد بررسی قرار گرفته است.

آیفون 12 و آیفون 12 پرو قرار است در جریان روز جمعه، پس فردا آماده عرضه در اپل استورهای رسمی سراسر دنیا شوند و رفته رفته این محصولات در بازار جهانی عرضه خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373