لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 پرو طلایی رد اثر انگشت کمتری به خود می‌گیرد

آیفون 12 پرو طلایی رد اثر انگشت کمتری به خود می‌گیرد

 بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که آیفون 12 پرو طلایی به خاطر استفاده از جنسی خاص از فولاد ضد زنگ در بدنه، رد کمتری از اثر انگشت را به خود می‌گیرد. 

وب سایت TechCrunch به تازگی شانس بررسی نسخه گلد آیفون 12 پرو را پیدا کرده است و در بررسی‌های خود اعلام کرده که فولاد ضد زنگ به کار رفته در این تلفن هوشمند هیچ ردی از اثر انگشت را روی خود به جا نمی‌گذارد.

در توضیحات این وب سایت آمده که استیل کناری آیفون 12 پرو با استفاده از فرایند «انباشت بخار شیمیایی» (physical vapor deposition) ساخته شده است. اما نسخه طلایی از روش « پاشش مگنترون با قدرت بالا» (high-power, impulse magnetron sputtering) رنگ‌آمیزی شده است.

در این روش رنگ‌آمیزی، از فناوری مغناطیسی برای رنگ کردن سطح دستگاه استفاده شده که باعث افزایش سطح مقاومت رنگ و ثبات آن روی فولاد ضد زنگ میشود.

این روش باعث می‌شود که روکش بیرونی چگالی بسیار بیشتری داشته باشد و نتیجه آن یک ساختار ملوکولی محکم با ظاهری براق‌تر باشد. این روش در نهایت باعث می‌شود تا استیل ضد زنگ تولید شده مقاومت و شفافیت بیشتری نسبت به روش‌های معمول ساخت استیل ضدزنگ داشته باشد و در نهایت اثر انگشت روی آن کمتر باقی بماند.

در ادامه توضیحات آمده است که آیفون 12 پرو با رنگ طلایی از لحاظ مقاومت نیز قدرتمندتر و قوی‌تر از رنگ‌های دیگر است. رنگ طلایی در برابر خط و خش یا لک‌های ناشی از خشک شدن مایعات مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا کیفیت ساخت آن نیز بالاتر باشد.

اپل آیفون 12 پرو را در چهار رنگ آماده عرضه کرده که شامل نقره‌ای، گرافیت، طلایی و آبی اقیانوسی می‌شود. رنگ طلایی آیفون 12 پرو تنها نسخه‌ای است که با این تفاوت در روند ساخت و پردازش، آماده شده و مقاومت بیشتری نسبت به محصولات دیگر دارد.

علاوه بر این، رنگ طلایی آیفون 12 پرو تا حدودی با رنگ طلایی به کار رفته در آیفون‌های سال گذشته متفاوت است و به همین خاطر نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373