لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مجموعه رنگ آیفون 12 توسط کاربران منتشر شد

تصاویر مجموعه رنگ آیفون 12 توسط کاربران منتشر شد

آیفون 12 هنوز به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته و حالا آخرین خبر درباره طیف رنگ آیفون 12 امروز توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده است.

بسیاری منتظر هستند تا آیفون 12 و رنگ بندی آن را از نزدیک ببینند و حالا تصاویر جدیدی از رنگ آیفون 12 در دنیای واقعی منتشر شده که نگاه بهتری از رنگ‌های متفاوت و زیبا را ارائه می‌دهد.

همین امروز تصاویری از تنوع رنگ آیفون 12 در توئیتر توسط یک افشاگر به اشتراک گذاشته شده که شامل رنگ های سیاه و سفید، آبی، سبز و قرمز از مجموعه (PRODUCT)RED است. لازم به ذکر است که رنگ سیاه و سفید مشابه رنگ آیفون 11 و سایر رنگ‌ها کاملا جدید هستند.

عکس‌هایی از آیفون 12 پرو در این توئیتر منتشر شده که به رنگ گرافیت و آبی اقیانوسی دیده می‌شوند، رنگ آبی عمیق خاص و زیبایی که برای آیفون پرو طراحی شده است. به نظر می‌رسد آبی اقیانوسی به جای میدنایت گرین ارائه شده که در آیفون 11 پرو دیده می‌شد. همچنین آیفون 12 پرو و پرومکس هم با رنگ‌های نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

افشاگر این پست توئیتری قبلا در یک ویدیوی آنباکس برخی ویژگیهای ظاهری آیفون 12 را منتشر کرده بود. در این ویدیو نگاه دقیق‌تری به طراحی لبه تخت براق آیفون‌های جدید به کاربران و علاقمندان آیفون ارائه کرد.

یادآوری این نکته جالب است که قبلا منتشر شده بود رنگ آیفون 12 شامل سیاه، خاکستری فضایی، آبی اقیانوسی و گرافیت بوده و حالا مشاهده می‌شود که رنگ های بسیار زیبا و کاربر پسندی به مجموعه رنگ قبلی اضافه شده است.

گفتنی است که پیش خرید آیفون 12 و آیفون 12 پرو از روز جمعه گذشته آغاز شده و تحویل کالا از جمعه آینده شروع خواهد شد. همچنین پیش خرید آیفون 12 مینی و پرومکس از روز جمعه 6 نوامبر یا 16 آبان شروع می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420