لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 دو سیم کارت از 5G در هر دو شبکه پشتیبانی نمی‌کند!

آیفون 12 دو سیم کارت از 5G در هر دو شبکه پشتیبانی نمی‌کند!

گزارش‌های منتشر شده اخیر از شرکت اپل حاکی از این است که احتمالاً آیفون 12 دو سیم کارت از فناوری 5G به صورت هم‌زمان در هر دو شبکه پشتیبانی نخواهد کرد.

طبق پرسش‌وپاسخ‌های متداول فروش (FAQ) که اپل با فروشندگان و اپراتورهای تلفن همراه به اشتراک می‌گذارد، مشخص شده که استفاده از آیفون 12 دو سیم کارت سرعت داده تلفن همراه را در زمان استفاده از سیم کارت دوم به سطح 4G LTE می‌رساند.

همه مدل‌های آیفون 12 دو سیم کارت با فناوری 5G ارائه می‌شوند، اما قابلیت سوئیچ بین یک سیم کارت و یک eSIM که در حال کار کردن با یک شماره مستقل یا اپراتورهای دیگر است باعث می‌شود تا شبکه سیم کارت به LTE کاهش پیدا کند.

یک سند آموزشی در وب سایت رسمی اپل با عنوان «آنچه باید درباره 5G در آیفون 12 بدانید» منتشر شده که توسط کاربران شبکه اجتماعی Reddit دست به دست می‌شود. در این سند اشاره شده که آیفون 12 با دو سیم کارت فعال نمی‌تواند از فناوری 5G پشتیبانی کند.

این سند آموزشی اشاره می‌کند که با غیرفعال‌کردن یک سیم کارت می‌توان به سرعت 5G دسترسی داشت. اگر این محدودیت در عدم پشتیبانی آیفون 12 دو سیم کارت از فناوری 5G تایید شود، برای کاربرانی که قصد دارند از هر دو سیم کارت به عنوان خط کاری و شخصی استفاده کنند یک مشکل بزرگ به حساب میاید.

از طرفی ممکن است این محدودیت ریشه نرم افزاری داشته باشد که اپل احتمالا این ناسازگاری را بر طرف خواهد کرد. همچنین گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد کاربرانی که این تصویر را منتشر کرده‌اند ادعا می‌کند که ممکن است در آینده نزدیک با به روز رسانی سیستم عامل iOS، فناوری 5G قادر کار همزمان در دو سیم کارت آیفون 12 باشد.

ذکر این نکته ضروری است که در اسناد آموزشی داخلی اپل این موضوع نیز تایید شده است، اما در صفحه پشتیبانی آیفون 12 دو سیم کارت از فناوری 5G، به موضوع به روز رسانی در تاریخ 26 سپتامبر اشاره‌ای نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420