لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعمیر آیفون 12 به خاطر شکستن صفحه نمایش OLED چقدر هزینه دارد؟

تعمیر آیفون 12 به خاطر شکستن صفحه نمایش OLED چقدر هزینه دارد؟

 وب سایت اپل اطلاعات مربوط به هزینه تعیر آیفون 12 به خاطر شکستن نمایشگر OLED را مشخص کرده است.

بر این اساس هزینه تعمیر آیفون 12 با محافظ سرامیکی صفحه نمایش OLED، 279 دلار است که قیمت آن مشابه با هزینه تعمیر آیفون 11 پرو است.

این هزینه برای صفحه نمایش آیفون جدید از جنس سرامیک بسیار محکم و با دوام در نظر گرفته شده که نسبت به هزینه تعمیر آیفون 11 پرو در سال گذشته تغییری نکرده است.

با این حال هزینه تعمیر آیفون 12 با صفحه نمایش سرامیکی نسبت به آیفون 11 حدود 80 دلار افزایش یافته است. همچنین هزینه تعمیر سایر موارد آیفون جدید 50 تا 449 دلار افزایش یافته است. هزینه تعمیر آیفون 12 پرو مکس و مینی هنوز اعلام نشده است.

موضوع قابل توجه این است که هزینه تعمیر آیفون 12 با صفحه نمایش سرامیکی افزایش قابل توجهی نسبت به تعمیر آیفون 11 با هزینه 199 دلار دارد. این افزایش قیمت به دلیل وجود نمایشگر OLED در آیفون جدید است. گفتنی است که در آیفون قبلی صفحه نمایش از نوع LCD بوده است.

هزینه تعمیر 279 دلار برای آیفون‌ 12 مشابه هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون X از سال 2017 است. در حالی که هزینه تعمیرات صفحه نمایش که تحت پوشش گارانتی AppleCare Plus قرار دارند بدون تغییر مانده و همان قیمت 29 دلار است.

اپل درباره صفحه نمایش با پوشش محافظ سخت سرامیکی که در آیفون سری 12 استفاده شده می‌گوید: این پوشش محافظ

که سخت‌تر از هر شیشه تلفن هوشمندی با مقاومت چهار برابر بیشتر در مقابل آسیب ناشی از سقوط است، به نظر نمی‌رسد موجب افزایش قیمت برای خریداران باشد، در حالی که ممکن است حاشیه سود شرکت را کاهش دهد.

هزینه تعمیر آیفون 12 پرو 549 دلار است که نسبت به آیفون 11 پرو تغییری نکرده است. هزینه تعمیر آیفون 12 هم 449 دلار در مقایسه با هزینه تعمیر آیفون 11 که 399 دلار است. قیمت سایر تعمیرات تحت پوشش AppleCare Plus در حدود 99 دلار است.

گفته شده که هزینه تعمیرات برای کاربران جدید آیفون 12 پرو بدون تغییر خواهد ماند. شاید بهتر است کاربران به این موضوع امیدوار باشند که صفحه نمایش سرامیکی آن‌قدر محکم و سخت باشد که مانع از هرگونه تعمیرات آن بشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420