لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Rainbow Six Siege به ایکس باکس گیم پس راه یافت

Rainbow Six Siege به ایکس باکس گیم پس راه یافت

 شرکت مایکروسافت تائید کرده که بازی Rainbow Six Siege به زودی آماده عرضه در سرویس گیم پس می‌شود و از آن طریق کاربران ایکس باکس وان و دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند این بازی را برای مدت زمان مشخص شده استفاده کنند.

این بازی از تاریخ 22 اکتبر، آماده عرضه در سرویس ایکس باکس گیم پس می‌شود. با توجه به این موضوع کاربران ایکس باکس وان و دستگاه‌های اندرویدی مبتنی بر ایکس کلاود می‌توانند آن را با پرداخت هزینه اشتراک گیم پس دریافت و نصب کنند.

گفتنی است که Rainbow Six Siege قرار نیست به عنوان یکی از بازی‌های ایکس باکس گیم پس در کامپیوترهای ویندوزی آماده عرضه شود و کاربران تنها باید از طریق پلتفرم‌های مشخص شده این سرویس اقدام به دانلود و نصب بازی یاد شده کنند.

گفتنی است که این اطلاعات از طریق اکانت رسمی توییتر Xbox Game Pass منتشر شده است و قطعاً این بازی در جریان روز 22 اکتبر آماده دانلود و نصب خواهد شد.

گفتنی است این بازی تا به امروز میلیون‌ها بار توسط گیمرها دانلود و نصب شده است و یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها از نوع خود به حساب میاید.

البته اکانت رسمی گیم پس هیچ توضیحاتی در مورد اینکه ایکس باکس گیم پس از این بازی در ماه نوامبر از ایکس باکس سری ایکس و سری اس پشتیبانی می‌کند ارائه نداده است.

مایکروسافت اعلام کرده که بازی Doom Ethernal نیز به زودی زود آماده عرضه در سرویس گیم پس خواهد شد که نتیجه‌ای از خرید بتزدا توسط این شرکت است.

شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک امکان اجرای بازی‌های بیشتری را از طریق ایکس باکس گیم پس به کاربران خود ارائه می‌دهد و برای دسترسی به آن‌ها کافی است ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو کرده و پس از آن اقدام به دریافت بازی یا سرویس مورد نظر کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420