لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه سایز آیفون 12 مینی و مکس

مقایسه سایز آیفون 12 مینی و مکس

اپل با معرفی و عرضه آیفون‌های 12 سایزهای متفاوتی را ارائه کرده و حالا کاربران می‌خواهند بدانند که مقایسه سایز آیفون 12 مینی و مکس با مدل‌های دیگر چگونه است.

وب سایت Macrumors قبلاً مقایسه‌ای بین مدل‌های ماکت آیفون 12 در مقابل انواع مختلف آیفون انجام داده است. حالا که آیفون 12 معرفی و آماده عرضه شده، نمودار مقایسه سایز آیفون 12 دوباره مورد بازبینی قرار گرفته و مشخص شده که سایز مدل‌های ماکت واقعی بوده است.

این نمودار اندازه نسبی همه آیفون‌ها را از آیفون SE تا مدل‌های حال حاضر اپل را نشان می‌دهد. آیفون 12 مینی، آیفون 12، پرو و پرومکس بین مدل‌های موجود در نمودار وجود دارد.

نکته‌ای که در تصویر حائز اهمیت است این است که آیفون 11 پرو مکس تا حدودی نسبت به آیفون 12 پرو مکس کوچک‌تر است. در این تصویر چیدمان دوربین‌ پشتی به‌درستی نمایانگر دوربین‌های آیفون XS Max، 7 Plus و 8 Plus فعلی نیست ولی اندازه کلی همه این دستگاه‌ها با کمی ارفاق یکسان است.

توجه به موضوع مهم است که در کنار سایز فیزیکی، باید به چگونگی ظاهر شدن همه چیز روی صفحه نمایش توجه شود. به دلیل تفاوت سایز، وب سایت‌ها اطلاعات متفاوتی ممکن است ارائه دهند.

گزارش شده که اپل مدل آیفون 12 با سایز 6.1 اینچ و قیمت 799 دلار محبوب‌ترین و معروف‌ترین محصول جدید باشد و آیفون 12 مینی در رده دوم قرار داشته باشد. گفتنی است که کاربران بسیاری از برگشتن یک آیفون با سایز کوچک یامینی خوشحال هستند. آیفون 12 مینی همان ویژگی‌های آیفون 12 را ارائه می‌دهد ولی آیفون‌های پرو و پرومکس ویژگی‌های بهبود یافته‌ای را به ارمغان می‌آورد.

کسانی که می‌خواهند ببینند بزرگی آیفون مینی در دست چگونه به نظر می‌رسد، نمودار زیر برای اندازه فعلی آن استفاده می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420