لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 12 رکورد آیفون 6 را خواهد زد

فروش آیفون 12 رکورد آیفون 6 را خواهد زد

اپراتورهای تایوانی بر این باور هستند که فروش آیفون 12 رکورد بی‌سابقه‌ای را از خود به جای می‌گذارد و از آیفون 6 نیز پیشی می‌گیرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری Economic Daily News اپراتورهای کشور تایوان بر این باور هستند که میزان فروش آیفون 12 قرار است رکورد آیفون 6 را بزند و از این پس درخواست برای دریافت و خرید این محصول نسبت به محصولات سال گذشته بالاتر است.

پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو از جمعه هفته گذشته آغاز شده و حالا مشخص شده که این تلفن‌های هوشمند با استقبال بسیار گسترده‌ای در سراسر جهان مواجه شده‌اند. در کشور تایوان، تمام موجودی آیفون 12 برای پیش فروش در عرضه 45 دقیقه پس از آغاز به پایان رسیده است.

همین موضوع می‌تواند نشانه‌ای از استقبال بیش از اندازه کاربران از آیفون 12 به حساب آید و اپراتورهای تایوانی در حال آماده سازی خود برای فروش ویژه این محصول هستند.

این در حالی است که شرکت اپل تا پیش از این با فروش آیفون 6 و 6 پلاس در سال 2014 رکورد فروش بیشترین تلفن هوشمند را برای خود به ثبت رساند. اپل در مجموع 135.6 میلیون آیفون در شش ماهه ابتدایی معرفی این محصولات به فروش رساند. تغییر سایز در آن بازه زمانی باعث شد تا بسیاری از کاربران تمایل به خرید آیفون‌های جدید پیدا کنند.

در این میان، تعبیه پردازنده A14 Bionic در کنار نمایشگر با کیفیت‌تر باعث شده تا حجم درخواست‌ها برای این تلفن هوشمند بیشتر باشد و کاربران بیشتری برای خرید این تلفن هوشمند تمایل نشان دهند و تمایل به خرید این آیفون‌های جدید داشته باشند.

آیفون 12 احتمالاً با این روند حتی می‌تواند رکورد فروش تمامی آیفون‌هایی که شرکت اپل تا به امروز فروخته را بزند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373