لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سود فروش بند اپل واچ سولولوپ را به ویروس کرونا اختصاص می‌دهد

اپل سود فروش بند اپل واچ سولولوپ را به ویروس کرونا اختصاص می‌دهد

اپل اخیراً اعلام کرده که تنوع رنگی بندهای اپل واچ سولولوپ و بریدد سولولوپ از مجموعه (PRODUCT)RED را عرضه و در دسترس کاربران گذاشته است و سود فروش آن‌ها را به ویروس کرونا اختصاص می‌دهد.

بندهای جدید حالا از راه رسیده و اپل سولولوپ و بریدد سولولوپ از مجموعه PRODUCT(RED) را در فروشگاه‌های آنلاین خود با قیمت به ترتیب 49 دلار و 99 دلار به فروش می‌رساند.

اپل بندهای سولولوپ و بریدد سولولوپ را برای اپل واچ SE و اپل واچ سری 4 آماده عرضه کرده و سایز آن‌ها را با توجه به سلیقه کاربران در نظر گرفته است. سایزهای 1 تا 9 برای قاب 40 میلی متری به کار می‌رود و سایزهای 4 تا 12 برای قاب 44 میلی متری استفاده می‌شود.

اپل روش‌های متفاوتی برای اندازه گیری سایز درست و دقیق مچ دست برای بند اپل واچ مناسب ارائه کرده است.

گفتنی است که اپل بخشی از درآمد حاصل از فروش بندهای تحت مجموعه PRODUCT(RED) را سازمان RED اهدا می‌کند. هدف از این سازمان بخشش کمک به صندوق جهانی مبارزه با ایدز، توبرکلوزیز عامل بیماری سل و مالاریا است. ابتلا به این بیماری‌ها بیشتر در کشورهای آفریقایی مثل غنا، کنیا، لسوتو، رواندا و غیره رخ می‌دهد. اما حالا این سازمان در حال فعالیت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا نیز هست و به همین دلیل بندهای فروخته شده اپل به کمک مبارزه با کووید 19 نیز پیش خواهد رفت.

اپل سعی کرده تا گروهی از محصولات خود را تحت این مجموعه عرضه و در اختیار کاربران خود قرار دهد. مواردی مانند قاب آیفون و آیپد و هدفون و اسپیکرهای بیتس همگی تحت مجموعه مورد نظر هستند و بخشی از درآمد حاصل از فروش آن‌ها به این سازمان اختصاص می‌یابد.

اپل برای شرکت در این کار خیرخواهانه قدمی فراتر برداشته است. خبرهای منتشر شده از اپل حاکی از این است که از 31 دسامبر اپل 100 درصد درآمد حاصل از فروش محصولات تحت مجموعه RED را برای مبارزه با شیوع ویروس کووید 19 و پیشگیری از بیماری کرونابه این سازمان اهدا خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420