لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تست‌های بنچ مارک آیفون 12 پرو و افزاش 25 درصدی بازدهی نسبت به نسل قبل

تست‌های بنچ مارک آیفون 12 پرو و افزاش 25 درصدی بازدهی نسبت به نسل قبل

 نتایج تست‌های بنچ مارک آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در دیتا بیس گیک بنچ فاش شده که نشان می‌دهد که این تلفن‌های هوشمند بین 20 تا 25 درصد بازدهی سریع‌تری نسبت به نسل‌های پیشین خود دارند.

این نتایج نشان می‌دهد که بنچ مارک آیفون 12 و پردازنده آن برای پردازش‌های تک هسته‌ای برابر 1597 و برای پردازش‌های چند هسته‌ای برابر 4152 است که در مجموع 26 درصد از امتیازهای دریافتی از آیفون 11 پرو در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بیشتر بوده است.

آیفون 11 پرو که سال گذشته با پردازنده A13 معرفی شد که در تست‌های گیک بنچ امتیازهای 1327 و 3289 را به ترتیب برای پردازش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دریافت کرده بود.

همان‌طور که پیش بینی می‌شد، بازدهی آیفون 12 پرو مشابه آیپد ایر 4 است؛ چرا که با همین پردازنده تولید و آماده عرضه شده است. آیپد ایر 4 در تست‌های گیم بنچ امتیاز 1583 و 4198 را برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دریافت کرده بود.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند نسل جدید خود بهبودهای بسیار ویژه‌ای را اعمال کرده که در نتیجه باعث شده تا روند کاربری از پردازنده‌های A14 Bionic بهتر شود. گفتنی است که شرکت اپل گام بزرگی در تولید پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی برداشته و در تراشه آیفون 12 پرو از 16 هسته موتور عصبی استفاده کرده است که باعث بهبود 80 درصدی پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شده است.

Poole informed مؤسس گیک بنچ پس از انتشار بنچ مارک آیفون 12 ادعا کرده که پردازنده‌های 5 نانومتری تعبیه شده در این تلفن‌های هوشمند از قدرتمندترین قطعات مشابه خود هستند و اپل پرچم‌دار تولید کننده تلفن‌های هوشمند است.

آیفون 12 در جریان کنفرانس اکتبر 2020 معرفی شده و به زودی آماده عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373