لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک راز مهم: بریدگی کنار آیفون 12 چیست؟

یک راز مهم: بریدگی کنار آیفون 12 چیست؟

 در زمان معرفی آیفون 12 بسیاری از کاربران متوجه یک بریدگی بیضی شکل روی بدنه کناری این تلفن‌های هوشمند شدند که شرکت اپل هیچ توضیحی در مورد آن ارائه نداد. حال بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که بریدگی کنار آیفون 12 چیست و برای چه در آنجا تعبیه شده است.

این بریدگی دقیقاً شبیه به بریدگی مربوط به خشاب سیم کارت است، با این تفاوت که یک حاشیه بیضی شکل مات را روی بدنه شفاف این تلفن هوشمند ایجاد کرده است. وب سایت The Verge در بررسی‌های اولیه خود پرده از این راز مهم برداشته است.

وب سایت The Verge اعلام کرده این بریدگی بیضی شکل و مات در گوشه کناری آیفون 12 در حقیقت بخشی از آنتن 5G آیفون 12 است. این بریدگی ورودی اصلی مودم ارتباطی mmWave است و از آن طریق کاربران می‌توانند به سرعت بالاتر 5G دسترسی داشته باشند.

مهم‌ترین نکته در مورد این بریدگی این است که ظاهر آن فقط و فقط در پارت نامبر آمریکا آیفون 12 دیده می‌شود. اپل تا به امروز اعلام کرده که آیفون 12 فقط و فقط در آمریکا از فناوری mmWave در 5G پشتیبانی می‌کند و احتمالاً این بریدگی نیز فقط و فقط در نسخه‌های LL/A وجود داشته باشد. با توجه به این موضوع، احتمالاً پارت نامبر آیفون 12 را بتوان از طریق وجود یا عدم وجود این بریدگی تشخیص داد.

اپل آیفون 12 را با دو فناوری متفاوت 5G آماده عرضه کرده که شامل mmWave و Sub-6 GHz تولید شده است. اپل تا به امروز اعلام کرده که فناوری mmWave که قدرت و سرعت بیشتری دارد، قرار است فقط در آمریکا عرضه شود و اطلاعاتی در مورد عرضه و انتشار این فناوری در پارت نامبرهای کشورهای ارائه نداده است. گفتنی است که پشتیبانی از هر دو مدل از فناوری‌های مختلف 5G در کشور ایران هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420