لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین‌های سونی جایگزین وبکم مک بوک می‌شوند

دوربین‌های سونی جایگزین وبکم مک بوک می‌شوند

سونی اعلام کرده که نرم افزاری جدید به نام IEW را برای استفاده از دوربین‌های جدید خود به عنوان وبکم مک بوک در دسترس کاربران قرار داده است.

شرکت سونی اخیراً نرم افزار Imagine Edge Webcam را برای کامپیوترهای مک توسعه و منتشر کرده است. این نرم افزار به کامپیوترهای مک اجازه می‌دهد که به جای وبکم مک بوک بتوانند از دوربین‌های سونی استفاده کنند.

سونی برای اولین بار در ماه اوت نرم افزار Imagine Edge Webcam خود را برای کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد. این نرم افزار فقط محدود به دستگاه‌های با سیستم عامل ویندوز 10 بود. در همان زمان سونی قول داده بود که این نرم افزار را تا پاییز توسعه داده و در اختیار کاربران مک هم قرار دهد که این اتفاق افتاده است.

آنچه به نظر می‌آید این است که نرم افزار IEW با طیف وسیعی از دوربین‌های مشهور مثل E-mount، A-mount و دوربین‌های DSC کار می‌کند. همچنین لیست کاملی از دوربین‌هایی که با این نرم افزار سازگار هستند در وب‌سایت سونی دیده می‌شود.

سونی توصیه می‌کند در صورتی که کاربران دوربین سونی در اختیار دارند، می‌توانند نرم افزار Imagine Edge Webcam را روی مک خود از وب‌سایت سونی دانلود و نصب کنند. همچنین اشاره می‌کند که سیستم عامل‌های مک او اس 10.13 تا مک او اس 10.15 برای کار با این نرم افزار مورد نیاز هستند. احتمالاً در آینده این نرم افزار با آی او اس‌های دیگر اپل هم کار خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای امروزی وبکم در تولید محتوای استریم با پخش زنده است. استریم‌ این روزها علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است و بازار استریم و استریمرها بسیار داغ است. به خصوص استریم کردن بازی‌های ویدیویی خیلی پرطرفدار شده و برخی گیمرها بازی کردن خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

از آنجا که تولید محتوای استریم نیاز به کیفیت بالا دارد، استریم‌ها باید به داشتن تجهیزاتی نظیر کارت گرافیکی با توان پردازش بالا فکر کنند. برای رسیدن به این کیفیت، می‌توان از کامپیوترهای مک استفاده کرد. یکی دیگر از لوازم مورد نیاز برای استریم، داشتن وبکم با کیفیت و قدرتمند است. در این میان دوربین‌های جدید سونی می‌توانند به خوبی جایگزین وبکم مک بشوند. می‌توان وبکم مک را با خیال راحت برای ایجاد محتوای استریم استفاده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373