لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقاضا برای خرید آیفون 12 پرو بیش از انتظارات اپل است

تقاضا برای خرید آیفون 12 پرو بیش از انتظارات اپل است

شرکت اپل به تازگی پیش فروش سری تلفن‌های هوشمند جدید خود را آغاز کرده و حالا گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که تقاضا برای خرید آیفون 12 پرو بیش از انتظارات اپل و تحلیلگران این شرکت است.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس TF International Security به تازگی اعلام کرده که میزان تقاضا برای آیفون 12 پرو بسیار بیشتر از سطح انتظارات شرکت اپل است. وی تأکید کرده که فروش آیفون 12 با توجه به این موضوع بین 40 تا 45 درصد خواهد بود که این میزان به ترتیب 15 تا 20 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

مینگ چی کو اعلام کرده که سهم فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو مکس در سه ماه جاری بین 30 تا 35 درصد است و آیفون 12 مینی نیز کمترین میزان درخواست در بازار را دارد و تنها 10 تا 15 درصد سهم فروش گوشی‌های جدید اپل در بازه زمانی جاری را شامل می‌شود.

با توجه به این موضوع، مینگ چی کو پس از انتشار اطلاعات مربوط به پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو اعلام کرده که میزان تقاضا برای خرید آیفون 12 پرو به دلیل قابلیت‌های تعبیه شده در آن به مراتب بیشتر خواهد بود. در حقیقت آیفون 12 یکی از خاص‌ترین تلفن‌های هوشمند هزار دلاری اپل است که به دلیل اختلاف زیاد در پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر LiDAR و رم 6 گیگابایتی می‌تواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

آیفون 12 پرو نسخه حرفه‌ای و بهبود یافته آیفون 12 است که باقابلیت‌های بیشتری از جمله دوربین چهار لنزه ساخته شده است و به همین دلیل کاربران بیشتری برای خرید این محصول در بازار جهانی به آن جذب شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد فروش هر چه بیشتر این محصول باشیم و کاربران تمایل بیشتری برای خرید آیفون 12 پرو داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373