لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدفون بیتس فلکس با ظاهر و قیمت جدید معرفی شد

هدفون بیتس فلکس با ظاهر و قیمت جدید معرفی شد

شرکت اپل اقدام به معرفی هدفون بیتس فلکس به عنوان نسل جدید هدفون‌های جایگزین بیتس ایکس کرده است. هدفون جدید همان هدفون بیتس قبلی اپل است که این بار از لحاظ کاربری و ظاهر ارتقا یافته و با کاهش قیمت خیلی محسوس 49.99 دلار عرضه می‌شود.

برند بیتس اپل اخیراً هدفون‌های بی‌سیم بیتس فلکس را معرفی کرده است که از لحاظ قیمت به عنوان ارزان‌تری محصول بیتس به حساب میاید.

با وجود اینکه مدت زیادی از معرفی محصولات اپل نمی‌گذرد و اپل جعبه آیفون 12 خود را بدون هدفون عرضه می‌کند، بنابراین کاهش قیمت هدفون بیتس اپل بسیار مهم و جذاب به نظر می‌رسد.

هدفون بیتس فلکس اپل مدل بلوتوثی و بی‌سیمی است که بین دو قطعه آن یک بند وجود دارد و پشت گردن قرار گرفته و دسترسی به کنترل آن آسان‌تر است. همچنین این هدفون جدید در4 رنگ موجود بوده که رنگ سیاه و زرد لیمویی تا قبل از 21 اکتبر یا چهارشنبه 30 مهر پیش فروش می‌شود و خاکستری دودی و Flame Blue اوایل 2021 ارائه می‌شود.

به لحاظ طراحی، هدفون بیتس اپل دارای کابل سبک، راحت و بادوام است و گفته می‌شود حدود 80 درصد سبک‌تر شده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب هدفون بیتس فلکس اپل داشتن قابلیت اجرا و توقف موزیک به طور خودکار است. به این ترتیب که وقتی هدفون داخل گوش قرار می‌گیرد شروع به اجرا کرده و زمانی که دور گردن باشد موسیقی متوقف می‌شود. همچنین این هدفون در چهار سایز برای افراد مختلف طراحی شده است.

هدفون جدید همانند مدل قبلی دارای تراشه W1 اپل بوده که قابلیت پشتیبانی سریعاتصال به دستگاه‌های با سیستم عاملآی او اس را دارد. ضمن اینکه از همگام سازی iCloud برای انتقال یکپارچه بین دستگاه‌ها و به اشتراک گذاری صوتی برای دو مجموعه سازگار استفاده می‌کند.

هدفون جدید یک میکروفون دارد که با کاهش صدای باد می‌تواند موجب بهینه سازی وضوح صدا شود. این هدفون دارای کنترل تنظیم صدا، کنترل پخش، دریافت تماس تلفنی و دسترسی به سیری است.

نکته قابل توجهی که برای اکثر کاربران مهم است نگه داری شارژ باتری است. هدفون بیتس با یک بار شارژ، حداکثر تا12 ساعت شارژ ارائه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420