لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برای مدت زمان محدود، اپل آرکید رایگان شد

برای مدت زمان محدود، اپل آرکید رایگان شد

شرکت اپل اعلام کرده است که کاربرانی که دستگاه‌های جدید این شرکت را خریداری کنند، می‌توانند از اکانت اپل آرکید رایگان به مدت سه ماه استفاده کنند.

طبق اخبار منتشر شده از طرف شرکت اپل، این کمپانی مشتریانی که یکی از دستگاه‌های جدید اپل را مثل آیفون، آیپد، آیپاد تاچ، اپل تی وی یا مک خریداری کنند، برای دریافت دسترسی سه ماهه به اپل آرکید رایگان واجد شرایط هستند.

اپل آرکید سرویس بازی اپل با حق اشتراک ویژه به کاربر این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها را دانلود و اجرا کند. در این سرویس ویژه، کاربر هزینه ماهیانه را بدون هیچ‌‌گونه هزینه اضافی پرداخت کرده و به تعداد زیادی بازی در حدود 100 عنوان دسترسی پیدا می‌کند.

هزینه ماهیانه برای اپل آرکید 4.99 دلار است و بازی‌ها بدون خرید درون برنامه‌ای یا پرداخت هزینه اضافی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

استفاده از خدمات اپل آرکید رایگان سه ماهه در صورتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که یک دستگاه جدید واجد شرایط تعیین شده توسط اپل را خریداری کرده و با فعال کردن ابتدایی دستگاه از سرویس مورد نظر استفاده کنند. این امتیاز ویژه از 22 اکتبر راه اندازی خواهد شد و برای مدت محدود در اختیار کاربران است.

ذکر این نکته ضروری است که نسخه آزمایشی اپل آرکید همراه با امکانات Family Sharing Group قابل دسترسی است. با استفاده از این امکانات اعضای یک خانواده با یک اکانت مشترک می‌توانند از این سرویس بهره‌مند شوند و با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر از بازی‌های آن استفاده کنند.

اپل همچنین امتیاز دیگری برای کاربران خود قائل شده است؛ مشتریانی که دستگاه‌های جدید اپل را خریداری می‌کنند به مدت یک سال رایگان به اپل تی وی پلاس دسترسی خواهند داشت. این قابلیت برای افرادی در نظر گرفته شده که سال قبل از این سرویس استفاده نکرده باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373