لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ تلویزیونی آیفون 12 توسط کریس راک

تبلیغ تلویزیونی آیفون 12 توسط کریس راک

 اپل به تازگی اقدام به معرفی آیفون 12 کرده و حالا تبلیغ تلویزیونی این تلفن هوشمند توسط یکی از بازیگران معروف منتشر شده است. تبلیغ تلویزیونی آیفون 12 توسط کریس راک با تمرکز بر قابلیت 5G منتشر شده است.

در این تبلیغ تلویزیونی کریس راک در گام اول ظاهر ابتدایی آیفون 12 را نشان می‌دهد و پس از آن اقدام به معرفی و بررسی قابلیت‌های اینترنت 5G می‌کند. اینترنت 5G با توجه به گفته‌های کریس راک با پهنای فوق عریض (Ultra-Wide Band) در آیفون 12 تعبیه شده است.

این ویدیو طی همکاری شرکت اپل با اپراتور ورایزون ساخته شده است. ورایزون اولین اپراتور تلفن همراهی است که در آمریکا از آیفون‌های مبتنی بر 5G پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل تبلیغ یاد شده طی همکاری این اپراتور آماده انتشار شده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

شرکت اپل آیفون 12 را با سیستم mmwave از ارتباط 5G پشتیبانی می‌کند. این فناوری جزو نسخه‌های سرعت بالا به حساب میاید که احتمالاً فقط و فقط در کشور آمریکا آماده عرضه می‌شود.

شرکت اپل پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو در روز جمعه آغاز کرده و تصمیم دارد تا فروش جهانی این محصولات را در جمعه آتی آغاز کند. در این میان، عرضه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی قرار است تا حدودی با تأخیر آغاز شود. با این حال شرکت اپل و طرفداران آیفون‌ها در حال آماده سازی برای خرید این محصولات جدید در سراسر جهان شده‌اند.

آیفون 12 با پشتیبانی از 5G قدمی مهم و رو به جلو در مقابل تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم ارتباطی LTE برداشته است و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین محصولات هوشمند در سال 2020 محسوب می‌شود. گفتنی است که عرضه این محصولات در کشور ایران در زمان تنظیم این نوشته هنوز هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420