لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس بعدی اپل ممکن است در روز 27 آبان برگزار شود

کنفرانس بعدی اپل ممکن است در روز 27 آبان برگزار شود

 منابع خبری متعدد تائید کرده‌اند که کنفرانس اپل در ماه اکتبر آخرین رویداد این شرکت در سال 2020 نبوده و این کمپانی در تلاش است تا با در ماه نوامبر نیز یک رویداد دیگر را برگزار کند.

یکی از افشاگرانی که بر مسئله برگزاری رویداد اپل در روز 17 نوامبر معرفی 27 آبان 1399 تأکید دارد، جان پروزر است که ادعا کرده شرکت اپل در حریان این رویداد از اولین کامپیوتر مبتنی بر اپل سیلیکون خود رونمایی خواهد کرد.

اپل در حال حاضر پردازنده‌های مبتنی بر اپل سیلیکون را در جریان رویداد WWDC 2020 رونمایی کرده است، اما این شرکت تا به امروز محصولی از این پردازنده را آماده عرضه و فروش نکرده، با این حال نسخه توسعه دهندگان یک کامپیوتر مک مینی از همین حالا در اختیار برخی از توسعه دهندگان قرار گرفته است.

از طرف دیگر، مینگ چی کو بر این باور است که اپل در جریان رویداد جاری تصمیم دارد تا از مک بوک پرو 13 اینچ و مک بوک ایر 13 اینچ با پردازنده‌های اپل سیلیکون رونمایی کند. البته مینگ چی کو درباره عرضه مک بوک‌های 12 اینچی نیز حرف‌هایی را به میان آورده که در مورد آن‌ها ابراز تردید کرده است.

اپل احتمالاً در جریان این رویداد از کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده A14X رونمایی می‌کند که اولین محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون به حساب میایند. شرکت اپل تصمیم دارد تا با کنار گذاشتن تدریجی پردازنده‌های اینتل به سمت تولید محصولاتی با پردازنده‌های انحصاری خود از سری A پیش برود. مهم‌ترین خصیصه این پردازنده‌ها در مقایسه با پردازنده‌های اینتل مصرف کم آن‌ها است و می‌تواند با استفاده از آن‌ها امکانات بهترین را برای بهینه سازی و بهبود مصرف دستگاه‌های قدرتمند مورد استفاده قرار داد.

گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا نیز تلاش‌هایی برای تولید پردازنده‌های A15 برای نسل دوم کامپیوترهای مک کرده و آمادگی خود را برای تولید چنین محصولاتی اعلام کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373