لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو آغاز شد

پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو آغاز شد

شرکت اپل پس از معرفی آیفون 12 در جریان کنفرانس 13 اکتبر 2020 حالا آماده عرضه نهایی و پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو شده است.

این محصولات که در جریان کنفرانس سه شنبه هفته گذشته معرفی شده‌اند، حالا توسط بسیاری از کاربران در سراسر جهان در حال ثبت سفارش و خرید هستند. اپل در حال حاضر تنها دو مدل 6.1 اینچی تلفن‌های هوشمند خود را آماده عرضه به بازار جهانی کرده است و به همین دلیل این محصولات از همین حالا آماده پیش خرید شده‌اند.

در وب سایت رسمی شرکت اپل کاربران می‌توانند اقدام به‌پیش خرید آیفون 12 و آیفون 12 پرو کرده و از آن طریق در زمانی زودتر این محصول را دریافت کنند. گفتنی است که این سرویس برای پیش فروش آیفون 12 پرو و آیفون 12 تنها در برخی از کشورهای خاص آماده شده و کاربران در کشورهایی نظیر ایران امکان پیش خرید رسمی این محصولات را از خود شرکت اپل ندارند.

پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو در حالی آغاز شده که شرکت اپل نهایتاً تا جمعه هفته آینده عرضه جهانی این محصولات را در کشورهایی که در آن‌ها فعالیت رسمی دارد آغاز می‌کند. با توجه به این موضوع عرضه این محصولات در کشورهایی که از طریق عامل‌های فروش امکان فروش را دارند، از چند روز بعد از آن‌ها آغاز خواهد شد.

گفتنی است که پیش فروش آیفون 12 پرو مکس و نسخه مینی 5.4 اینچی آن در هفته آینده آغاز شده و به‌زودی کاربران در سراسر دنیا به همین صورت می‌توانند محصولات یاد شده را پیش خرید کرده و در زمانی زودتر آن‌ها را دریافت کنند.

آیفون 12 پرو مکس که قدرتمندترین گوشی شرکت اپل است نهایتاً از اواسط آبان ماه 1399 آماده عرضه به‌تمامی دنیا خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420