لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 12 به 80 میلیون واحد در سال 2020 خواهد رسید

فروش آیفون 12 به 80 میلیون واحد در سال 2020 خواهد رسید

 بررسی‌ها و گزارش‌های مالی اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل پس از آغاز فروش آیفون 12 بیش از 80 میلیون واحد از این تلفن‌های هوشمند را تنها در عرض دو ماه پایانی سال 2020 عرضه می‌کند.

پیش فروش آیفون 12 از دیروز آغاز شده و قرار است از جمعه آینده نیز عرضه نهایی آن در سراسر جهان آغاز شود. علاوه بر این، اپل پیش فروش و فروش نهایی آیفون 12 پرو مکس و مینی را نهایتاً تا نوامبر آغاز می‌کند و پیش بینی‌ها و تحلیل‌های ابتدایی حاکی از عرضه 80 میلیونی این تلفن‌های هوشمند تا پیش از پایان یافتن 2020 است.

خبر گزاری دیجی تایمز این موضوع را تائید کرده که شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده، یعنی در دو ماه منتهی به سال 2021 اپل بیش از 80 میلیون تلفن هوشمند را در بازار جهانی عرضه می‌کند که عمده آن‌ها مربوط به بازار آمریکا و چین خواهد بود.

عرضه آیفون 12 مینی باقیمت بسیار پایین در کنار آیفون 12 با سایز 6.1 باعث شده تا بسیاری از کاربران برای خرید این محصولات ترغیب شوند. تعبیه تراشه A14 باقدرت پردازشی بالاتر، دوربین بهبود یافته با لنزهای بزرگ‌تر در کنار سیستم ارتباطی 5G از عوامل تشویق کننده کاربران برای خرید آیفون 12 در بازه زمانی یاد شده است.

گفتنی است در حال حاضر کمتر از دو ماه و نیم از زمان معرفی و عرضه آیفون 12 باقی مانده و حالا شرکت اپل آماده عرضه این تلفن‌های هوشمند به بیش از 80 میلیون کاربر در سراسر جهان است.

آیفون 12 در جریان کنفرانس اکتبر و در چهار مدل معرفی شده و تا هفته اول نوامبر 2020 تمامی مدل‌های آن آماده عرضه در بازار جهانی خواهند بود. این محصولات ممکن است در برخی از کشورهای جهان به صورت تدریجی آماده عرضه باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373