لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برنامه تعویض آیفون 12 را شروع کرد

اپل برنامه تعویض آیفون 12 را شروع کرد

اپل برنامه تعویض آیفون 12 را قبل از اولین پیش خرید آن که روز جمعه 16 اکتبر آغاز می‌شود، شروع کرده است.

بعد از جریان رونمایی از ‌آیفون‌های سری جدید یعنی آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس، اپل برنامه تعویض آیفون 12 را تا قبل از آغاز پیش خرید روز جمعه ارائه کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

افرادی که قصد دارند در برنامه ارتقا یا تعویض آیفون 12 شرکت کنند بعد از طی کردن مراحلی که اپل آن را در اختیار کاربران قرار داده، می توانند 16 اکتبر آماده خرید باشند.

مشتریانی که قصد دارند از طریق برنامه تعویض آیفون 12، یک آیفون 12 یا آیفون 12 پرو خریداری کنند تا ساعت 9 عصر روز 15 اکتبر به وقت شرق آمریکا می‌توانند آن را انجام دهند.

گفتنی است که اپل سعی کرده تا برنامه تعویض آیفون خیلی راحت و سریع انجام شود و بعد از انجام مراحل پیش خرید توسط کاربران در اختیارشان قرار بگیرد.

اپل به کاربرانی که می خواهند از برنامه ارتقا یا تعویضآیفون استفاده کنند توصیه می‌کند که آیفون مورد نظر خود را انتخاب کنند، شرکت اپراتور تلفن همراه خود را تعیین و تایید کنند و به این ترتیب مراحل طی شده برای خرید را در تاریخ راه اندازی کاهش بدهند.

قیمت گذاری برای آیفون ها در این برنامه مشخص شده است. برای آیفون 12 پرو از قیمت 49.91 دلار در هرماه و برای آیفون 12 از 39.50 دلار ماهیانه شروع می‌شود. راهنمای AppleCare+ اطلاعات بیشتری را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد.

اپل اعلام کرده که پیش خرید این دو مدل آیفون 12 از ساعت 5 صبح روز جمعه 16 اکتبر یا 25 مهر ماه به وقت شرق آمریکا شروع می‌شود و اولین ارسال به مشتریان روز جمعه 23 اکتبر یا 2 آبان انجام خواهد شد.

کاربرانی که قصد دارند آیفون 12 پرو مکس یا مینی دارند برای پیش خرید باید تا 6 نوامبر یا 16 آبان صبر کنند و ارسال آن در تاریخ 13 نوامبر یا 23 آبان راه اندازی می‌شود.

ذکر این نکته بسیار ضروری است که اپل این برنامه را در برخی کشورها انجام می‌دهد و کشور ایران در لیست اپل نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420