لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رم آیفون 12 پرو مکس 6 گیگابایت است

رم آیفون 12 پرو مکس 6 گیگابایت است

بررسی‌های اولیه از ابزارهای مربوط به توسعه دهندگان حاکی از آن است که میزان رم آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس 6 گیگابایت است و این محصولات اولین تلفن هوشمند اپل با این میزان رم هستند.

بررسی‌های اولیه از آپدیت فایل‌های plist در Xcode نسخه 12.1 حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس از 6 گیگابایت رم استفاده کرده است. در عین حال نسخه‌های میان رده تلفن‌های هوشمند شرکت اپل که در سال 2020 معرفی شده‌اند، 4 گیگابایت رم دارند.

اطلاعات رم آیفون 12 پرو مکس توسط وب سایت macrumors منتشر شده و توسط آنالیزورهای گیک بنچ نیز تائید شده است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که آیفون 12 پرو مکس بیشترین میزان رم را که اپل در یک تلفن هوشمند گنجانده دارد. افزایش میزان رم، علاوه بر امکان اجرای نرم افزارهای کاربردی به کاربران اجازه انجام کارهای بیشتر و پشت سرهم به صورت مالتی تسکینگ را نیز می‌دهد. 

 بررسی‌ها نشان می‌دهد که این میزان رم آیفون 12 پرو مکس به طول کامل با پردازنده A14 Bionic سازگار است و بیشترین بازدهی و پرفورمنس ممکن را برای انجام کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌دهد.

تا پیش از این و مشخصاً در جریان کنفرانس اکتبر، شرکت اپل اعلام کرده بود که آیفون 12 و سری‌های بالاتر آن قدرتی فراتر از تلفن‌های هوشمند امروزی دارند و می‌توانند همانند یک کامپیوتر شخصی کارهای مختلف را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.

آیفون 12 پرو مکس قرار است در ماه آینده آماده پیش فروش و عرضه در بازار جهانی شود. گفتنی است که پیش فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو که هر دو با سایز 6.1 اینچ ساخته شده‌اند از جمعه این هفته آغاز شده و از هفته آینده عرضه جهانی آن‌ها نیز آغاز خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420