لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از سینمای خانگی هوم پاد در اپل تی وی 4k

پشتیبانی از سینمای خانگی هوم پاد در اپل تی وی 4k

قابلیت پشتیبانی هوم پاد از سینمای خانگی در اپل تی وی 4K به زودی ارائه خواهد شد.

بعد از برگزاری رویداد 13 اکتبر اپل و معرفی هوم پاد مینی، حالا نوبت به این رسیده که اپل به یک سؤال مهم و رایج کاربران پاسخ بدهد. بسیاری از مشتریان و کاربران هوم پاد می‌خواهند بدانند که آیا می‌توانند با متصل کردن هوم پاد نسل اول و یک هوم پاد مینی به استریوی خانگی دست یابند؟

پاسخ اپل به این سؤال خیلی صریح و روشن است؛ یک جواب کوتاه «نه»!

اپل اعلام کرده که نمی‌توان این دو هوم پاد را با هم جفت کرده و استریو ساخت. ولی این شرکت اشاره کرده که برای این منظور می‌توان دو هوم پاد مینی یا دو هوم پاد اصلی را با هم متصل کرد.

همچنین اپل تأکید کرده که کاربران می‌توانند دو هوم پاد متفاوت را در اتاق‌های مختلف استفاده کرده و یک موزیک هم‌زمان از هر دو آن‌ها پخش شود. این ویژگی جدید به اصطلاح Intercom اشاره می‌کند که قابلیت برقراری ارتباط بین دو دستگاه با عملکرد یکسان را نشان می‌دهد.

 ذکر این نکته ضروری است که هوم پاد اصلی در حال به روز رسانی است و ویژگی‌های بسیاری را به هوم پاد مینی که تازه معرفی شده ارائه می‌دهد. این قابلیت‌ها شامل Intercom، آپدیت شخصی، قابلیت Maps Continuity یکپارچه سازی ارتباطات و ادامه فعالیت بین دستگاه‌های اپل، استفاده کردن چند کاربر از پادکست و پشتیبانی از خدمات موزیک شخص ثالث مثل موزیک پاندورا و آمازون است.

گفتنی است که کاربران نمی‌توانند دو هوم پاد مینی و اصلی را هم‌زمان به اپل تی وی متصل کنند ولی می‌توان دو هوم پاد مینی را به اپل تی وی وصل کرده و صدای استریو بسازند.

هوم پاد مینی در دو رنگ سفید و خاکستری فضایی و با قیمت 99 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین پیش سفارش این دستگاه از 6 نوامبر یا 16 آبان شروع شده و تحویل کالا از تاریخ 16 نوامبر یا 26 آبان آغاز خواهد شد.

مقایسه دو مدل هوم پاد در زیر ارائه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420