لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه آیفون 12 بدون ایرپاد و شارژر عرضه می‌شود

جعبه آیفون 12 بدون ایرپاد و شارژر عرضه می‌شود

 در جریان کنفرانس 13 اکتبر اپل در کنار معرفی سری جدید محصولات، مشخص شد که جعبه آیفون 12 بدون ایرپاد و شارژر به کاربران ارائه خواهد شد.

این موضوع تا پیش از این نیز توسط بسیاری از تحلیلگران در شایعات مختلف تایید شده بود و اپل در جریان کنفرانس سپتامبر کاری مشابه را با اپل واچ انجام داده بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت جعبه آیفون 12 بدون ایرپاد و شارژر به فروش می‌رسد و فقط یک کابل شارژ لایتنینگ به USB-C در جعبه وجود خواهد داشت.

در جریان رویداد اکتبر 2020 شرکت اپل، لیزا جکسون توضیحاتی در موئرد حفظ محیط زیست و چشم انداز اپل برای حذف مواد مضری نظیر کردبن از فرایند ساخت محصولات خود سخن گفت. وی در پایان توضیحات خود اعلام کرد که جعبه آیفون 12 کوچک تر شده و آداپتور و هندزفری ایرپاد (Earpod) از بسته بندی محصولات حذف شده است.

اپل همواره دغدغه‌های زیست محیطی داشته و طی کنفرانس دیشب نیز به این موضوع اشاره کرد که حذف لوازم جانبی قطعا به حفظ محیط زیست کمک میکند. ضمنا اپل اعلام کرده در حال حرکت به سمت کاهش آلاینده‌های کربن و اجتناب از استخراج و استفاده از عناصر کمیاب زمین است.

آن‌طور که به نظر می‌رسد با حذف لوازم جانبی مثل ایرپاد و شارژر، جعبه آیفون 12 باریکتر و کم حجم‌تر از قبل ساخته شده است. اپل در وبسایت خود به تلاش و سعی تیم سازنده آیفون برای حفاظت از محیط زیست اشاره کرده و جعبه بدون ایرپاد و شارژر برای هر چهار مدل گوشی آیفون جدید یعنی آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس طراحی شده است.

برای این منظور اپل مستقیما از کاربران خود درخواست کرده تا از آداپتور و هدفون‌ جداگانه استفاده کنند یا این لوازم جانبی را جداگانه خریداری کنند.

در جریان کنفرانس 15 سپتامبر که اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE معرفی و عرضه شدند نیز آداپتور حذف شده بود. به همین دلیل اکثر کاربران محصولات اپل از دیدن جعبه آیفون 12 بدون لوازم جانبی شگفت زده نشده اند.

ذکر این نکته ضروری است که از امروز یعنی یک روز بعد از رویداد 13 اکتبر، آیفون‌های قبلی مثل آیفون SE، آیفون 11 و آیفون XR هم با جعبه بدون شارژر و ایرپاد به فروش می‌رسند.

البته آیپادها هنوز شامل این استراتژی اپل نشده و به همراه آداپتور درون جعبه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373