لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع بندی کنفرانس 13 اکتبر 2020 اپل

جمع بندی کنفرانس 13 اکتبر 2020 اپل

 شرکت اپل در جریان کنفرانس 13 اکتبر 2020 معادل 22 مهر ماه 1399 از محصولات مهمی رونمایی کرد که شامل سری آیفون 12 به همراه هوم پاد مینی می‌شد.

این رویداد همانند دو رویداد گذشته شرکت اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار شد و تنها ویدیویی از معرفی محصولات جدید شرکت اپل در محیط اپل پارک مشاهده شد.

در جریان این رویداد، مهم‌ترین محصولات شرکت اپل آماده معرفی شدند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آیفون 12 همراه با حاشیه‌های تخت

آیفون 12 نسخه پیش‌فرض تلفن‌های هوشمند شرکت اپل است. در این محصول از دوربین 12 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز دوم واید استفاده شده و توانسته بازدهی ثبت تصاویر را تا 27 درصد در این تلفن هوشمند بهبود دهد و تصاویر باکیفیت‌تری را در محیط‌های تاریک به ثبت برساند.

این تلفن‌های هوشمند مجهز به ارتباط مگ سیف است که از یک سیستم مغناطیسی برای اتصال شارژر، اکسسوری ها و ابزارهای جانبی دیگر نیز کیف‌های پول طراحی شده توسط شرکت اپل و دیگر کمپانی‌ها استفاده می‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

آیفون 12 مینی، کوچک‌ترین تلفن هوشمند شرکت اپل

آیفون 12 مینی مجهز به پردازنده A14 Bionic است که شامل شش هسته پردازش مرکزی است. این تلفن هوشمند به لطف قدرت پردازش هوش مصنوعی خود می‌تواند به صورت دقیق تصاویر با کیفیت‌تری را به ثبت برساند.

12 مینی با استفاده از سیستم ارتباطی 5Gمی‌تواند تا بهینه‌تر و کاربردی‌تر با اینترنت در ارتباط باشند و بتوانند در بهترین حالت ممکن امکان اجرای نرم افزارهای مختلف و استریم محتوای ویدیویی را داشته باشند.این تلفن‌های هوشمند در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید، سبز و قرمز از زیر مجموعه Product(RED) آماده عرضه شده‌اند. 

آیفون 12 پرو با دوربین قدرتمندتر

آیفون 12 پرو و پرو مکس لبه‌های کناری متفاوت‌تری دارند که به صورت تخت و به شکل کلاسیکی که اپل از آیفون 4 مورد استفاده قرار داده بود، بهره گرفته است.

این تلفن‌ هوشمند مجهز به نمایشگر (Super Retina XDR) است که از لحاظ نمایش محتوایی تصویری در بهترین حالت ممکن برای یک تلفن هوشمند قرار دارند. رزولوشن این نمایشگر 2778 در 1284 پیکسل بوده و از کنتراست دو میلیون به یک بهره می‌برد. روشنایی این نمایشگر تا 1200 نیت نیز می‌رسد و تراکم پیکسلی آن نیز 458 PPI است. 

آیفون 12 پرو مکس بزرگ‌ترین تلفن هوشمند اپل

آیفون 12 پرو مکس قدرتمندترین و در عین حال بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی است که شرکت اپل تاکنون اقدام به تولید آن کرده است. این محصول مجهز به دوربین بسیار قدرتمندتر از آیفون 12 پرو معمولی بوده و از قابلیت‌هایی نظیر سنسورهای بزرگ تا 46 درصد، بهبود تصویر برداری در محیط با نور کم تا 87 درصد و موارد مشابه بهره‌مند‌است.

استفاده از لنز LiDAR در این تلفن‌های هوشمند باعث شده تا کاربران در بهترین حالت ممکن برای ثبت تصاویر و استفاده از اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده کنند.

استفاده از سیستم Smart HDR 3 و ثبت تصاویر به صورت RAW باعث شده تا آیفون 12 پرو مکس بهترین دوربین ممکن را در میان تلفن‌های هوشمند سراسر جهان داشته باشد و در بهترین حالت ممکن بتواند تصاویر و ویدیوها را با نهایت کیفیت به ثبت برساند. 

هوم پاد مینی 

هوم پاد مینی یک اسپیکر هوشمند کوچک است که با قیمت 99 دلار آماده عرضه شده است. این اسپیکر هوشمند توانایی اتصال به اسپیکرهای مشابه خود، هوم پاد نسل اول و ایرپادها را دارد و از طریق سیستم هوم کیت می‌تواند امکانات ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420