لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد مینی توسط اپل رونمایی شد

هوم پاد مینی توسط اپل رونمایی شد

 شرکت اپل در جریان کنفرانس اکتبر 2020 خود در کنار رونمایی از آیفون 12 و آیفون 12 پرو مکس از هوم پاد مینی نیز رونمایی کرد.

هوم پاد مینی یک اسپیکر هوشمند کوچک است که با قیمت 99 دلار آماده عرضه شده است. این اسپیکر هوشمند توانایی اتصال به اسپیکرهای مشابه خود، هوم پاد نسل اول و ایرپادها را دارد و از طریق سیستم هوم کیت می‌تواند امکانات ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه دهد.

هوم پاد مینی تنها 3.3 اینچ اندازه دارد و از همان طریق می‌تواند صداها را با کیفیت بهتر در اختیار شما قرار دهد. این محصول به صورت 360 درجه می‌تواند صدای مورد نظر کاربران را منتشر کند و همین موضوع باعث می‌شود تا بهترین گزینه برای خانه‌های هوشمند باشد.

اپل امید دارد تا با هوم پاد مینی بتواند به شکلی بهینه‌تر و خاص‌تر وارد حوزه خانه‌های هوشمند شود و از آن طریق محتوای ویژه و بهینه‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. هوم کیت یکی از ابزارهای ویژه و منحصر به فرد برای کاربری هوم کیت است و به همین دلیل شرکت اپل تلاش ویژه‌ای برای بهبود و بهینه سازی آن انجام داده است.

هوم پاد مینی می‌تواند محتوای صوتی نظیر موسیقی، پادکست و محتوای صوتی فیلم‌ها و ویدیوها را به صورت کاملاً بهینه از سرویس‌های مختلف قابل پشتیبانی منتشر کند. اپل موزیک و اپل پادکست تنها سرویس‌های قابل پشتیبانی توسط هوم پاد مینی نیستند، بلکه این اسپیکر هوشمند می‌تواند از سرویس‌های دیگر نیز پشتیبانی کند و کاربران امکان گسترده‌تری را برای انجام کارهای مختلف و پخش محتوای صوتی متفاوت دارد.

بررسی هوم پاد مینی را می‌توانید در وب سایت اِن آی سی مشاهده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت