لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آیفون 12 پرو و پرو مکس توسط اپل انجام شد

معرفی آیفون 12 پرو و پرو مکس توسط اپل انجام شد

شرکت اپل در کنفرانس مهر ماه خود اقدام به معرفی از آیفون 12 پرو و پرو مکس کرد. این تلفن‌های هوشمند همانند نسخه‌های میان رده‌های خود با طراحی ویژه‌ای آماده عرضه شده است.

در معرفی آیفون 12 پرو و پرو مکس مشخص شد که لبه‌های کناری این تلفن هوشمند به صورت تخت و به شکل کلاسیکی که اپل از آیفون 4 و 5 مورد استفاده قرار داده بود، بهره گرفته است.

این تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگرهای بهینه سوپر رتینا ایکس دی آر (Super Retina XDR) هستند که از لحاظ نمایش محتوایی تصویری در بهترین حالت ممکن برای یک تلفن هوشمند قرار دارند. رزولوشن این نمایشگر 2778 در 1284 پیکسل بوده و از کنتراست دو میلیون به یک بهره می‌برد. روشنایی این نمایشگر تا 1200 نیت نیز می‌رسد و تراکم پیکسلی آن نیز 458 PPI است.

آیفون 12 پرو مکس قدرتمندترین و در عین حال بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی است که شرکت اپل تاکنون اقدام به تولید آن کرده است. این محصول مجهز به دوربین بسیار قدرتمندتر از آیفون 12 پرو معمولی بوده و از قابلیت‌هایی نظیر سنسورهای بزرگ تا 46 درصد، بهبود تصویر برداری در محیط با نور کم تا 87 درصد و موارد مشابه بهره‌مند‌است.

استفاده از لنز LiDAR در این تلفن‌های هوشمند باعث شده تا کاربران در بهترین حالت ممکن برای ثبت تصاویر و استفاده از اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده کنند.

استفاده از سیستم Smart HDR 3 و ثبت تصاویر به صورت RAW باعث شده تا آیفون 12 پرو مکس بهترین دوربین ممکن را در میان تلفن‌های هوشمند سراسر جهان داشته باشد و در بهترین حالت ممکن بتواند تصاویر و ویدیوها را با نهایت کیفیت به ثبت برساند.

در معرفی آیفون 12 پرو مکس اپل به لایه شیشه‌ای مقاوم سرامیکی اشاره کرد که از این تلفن‌های هوشمند در برابر ضربات مختلف محافظت می‌کند. این لایه سرامیکی که کل نمایشگر را در بر گرفته باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در بهترین حالت ممکن امکان ثبت تصاویر را داشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا آیفون 12 پرو را در فاز اول در کشورهای استرالیا، چین، آلمان، ژاپن، انگلستان و آمریکا آماده عرضه کند. البته عرضه این تلفن‌های هوشمند تا حدودی متفاوت‌تر کشورهای هند و کره جنوبی آغاز خواهد شد.

بررسی آیفون 12 پرو مکس و نسخه 6.1 اینچی آن را می‌توانید در وب سایت اِن آی سی مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420