لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنباکس ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

آنباکس ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

یک یوتیوبر ناشناس آنباکس ایکس باکس را یک ماه قبل از عرضه‌ و قرار گرفتن آن در اختیار عموم کاربران، انجام داده است.

ایکس باکس سری ایکس و نسخه ارزان‌تر و باریک‌تر آن یعنی ایکس باکس سری اس تا 10 نوامبر عرضه نخواهند شد. اما برخی افراد کنسول نسل جدید مایکروسافت را در دست داشته و یک ماه قبل از عرضه آنباکس ایکس باکس را انجام داده اند.

اخیرا یک یوتیوبر به نام ویلی کرو، ویدیویی از ایکس باکس ایکس را آپدیت کرده است. ویدیوی دو دقیقه‌ای مردی را با یک هودی زرد خردلی نشان می‌دهد که هویتش به طور کامل مشخص نیست و در حال آنباکس ایکس باکس است، هر چند که این ویدیو توسط افراد متفرقه ثبت شده، اما گفته می‌شود که خود مایکروسافت نیز ممکن است در فاش شدن آن دخیل باشد.

بسته بندی دیده شده در ویدیو به رنگ سیاه و سبز یادآور ایکس باکس وان ایکس است ولی در یک افشاگری دیگر نیز دیده شد که بسته بندی آن تا حدودی متفاوت است. ویلی کرو حتی کنترلر ایکس باکس جدید را بیرون آورده و از آن استفاده میکند.وی سپس پلاستیک و نوار روی کنسول را برمی‌دارد.

آنچه که به نظر ضروری می‌رسد این است که باید نمونه اولیه و نمونه واقعی، همچنین پیش نمایش عملی سیستم بازی، سرعت بارگذاری و ویژگی Quick Resum یا از سر گیری سریع بازی را در مورد ایکس باکس ایکس رابررسی کرد. ویژگی Quick Resum یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های ایکس باکس سری ایکس است که به گیمر اجازه می‌دهد اگر حین بازی آن را متوقف کند، می‌تواند از همان جایی که بازی را رها کرده دوباره شروع کند.

مایکروسافت کنسول نسل نهمی خود را در ماه نوامبر آماده عرضه به عموم میکند، اما از همین حالا بسیاری از اطلاعات مهم آن در اختیار افراد قرار گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420