لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رنگ آیفون 12 پرو در مدل‌های آبی، گرافیت، طلایی و نقره‌ای فاش شد

رنگ آیفون 12 پرو در مدل‌های آبی، گرافیت، طلایی و نقره‌ای فاش شد

 نزدیک دو ساعت به برگزاری کنفرانس اپل برای معرفی آیفون 12 باقی مانده و حالا تصاویری از سری رنگ آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس منتشر شده است که نشان دهنده ظاهر احتمالی این تلفن‌های هوشمند است.

ایوان بلس افشاگر سرشناس محصولات فناوری تنها چند ساعت پیش از برگزاری کنفرانس Hi Speed تصاویری را در توییتر خود منتشر کرده که نشان از ظاهر احتمالی و رنگ آیفون 12 پرو دارد. بر اساس این شایعه شرکت اپل آیفون 12 پرو و نسخه مکس آن را در چهار رنگ آبی، گرافیت، طلایی و نقره‌ای آماده معرفی و عرضه می‌کند.

رنگ آبی که تا پیش از این در کنفرانس سپتامبر اپل نیز فاش شده بود و مشخص بود که شرکت اپل چنین رنگی را در تلفن‌های هوشمند 2020 خود نیز استفاده می‌کند، اما رنگ گرافیت امسال قرار است جایگزین رنگ خاکستری فضایی یا اسپیس گری شود. تا پیش از این نیز اپل یک بار دیگر و مشخصاً در سال 2016 اقدام به حذف رنگ اسپیس گری کرده بود. آیفون 7 در دو رنگ بلک و جت بلک تولید شده بود.

با این حال بسیاری از تحلیلگران اعلام کرده‌اند که رنگ اسپیس گری ممکن است از امسال به تاریخ بپیوندد و شرکت اپل دیگر محصولات جدیدی را با این رنگ آماده عرضه نکند.

البته ایوان بلس رنگ بندی‌های آیفون 12 که نسخه اقتصادی‌تر این محصولات جدید شرکت اپل هست را نیز منتشر کرده است که نشان از رنگ بندی جدید برای تلفن‌های هوشمند میان رده دارد.

اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس Hi Speed که تا دو ساعت دیگر برگزار می‌شود، از چهار مدل آیفون به همراه محصولات جدیدی مثل مک بوک و هوم پاد رونمایی کند.

پوشش زنده خبری این رویداد را می‌توانید امشب در وب سایت و صفحه اینستاگرام اِن آی سی مشاهده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420