لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیچ خبری از هوم پاد نسل 2 نیست!

هیچ خبری از هوم پاد نسل 2 نیست!

 تنها چند ساعت به برگزاری کنفرانس Hi Speed شرکت اپل باقی مانده و حالا شایعات حاکی از آن است که در جریان این رویداد هیچ خبری از هوم پاد نسل 2 نیست.

اکانت توییتری @L0vetodream که تا پیش از این با انتشار شایعات مربوط به رویدادهای شرکت اپل شهرت زیادی پیدا کرده به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در جریان این رویداد هیچ تلاشی برای معرفی از هوم پاد نسل 2 نمی‌کند. بر اساس ادعای این افشاگر شرکت اپل فقط و فقط از هوم پاد مینی با قیمت ارزان‌تر رونمایی می‌کند و تلاشی برای عرضه اسپیکرهای هوشمند پرچم‌دار خود در جریان این رویداد ندارد.

این در حالی است که شایعات گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل دست کم از دوم مدل هوم پاد در جریان رویداد معرفی از آیفون 12 معرفی می‌کند. برخی دیگر از شایعات بر این تکیه داشتند که اپل سه هوم پاد را با عناوین هوم پاد نسل 2، هوم پاد مینی و هوم پاد مکس رونمایی می‌کند.

با این حساب در جریان رویداد امشب فقط باید منتظر معرفی هوم پاد مینی باشیم و شرکت اپل معرفی هوم پاد نسل 2 را احتمالاً به سال 2021 موکول خواهد کرد.

هوم پاد نسل اول در جریان رویداد WWDC 2017 معرفی شد و در آن زمان اپل اعلام کرد که این محصول را پس از چند ماه معرفی می‌کند، اپل در نهایت هوم پاد نسل اول را در جریان ماه‌های پایانی سال 2017 میلادی آماده معرفی کرد و این محصول آماده عرضه به بازار شد.

هوم پاد به دلیل محدودیت‌های کاربری ابتدایی خود با استقبال بسیار کمی از کاربران مواجه شد و به همین دلیل شرکت اپل به دنبال اعمال تغییراتی ویژه در این محصول است تا به کاربران امکانات بیشتری بدهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373