لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فوری: فروشگاه آنلاین اپل در آستانه کنفرانس آیفون 12 از دسترس خارج شد

فوری: فروشگاه آنلاین اپل در آستانه کنفرانس آیفون 12 از دسترس خارج شد

 شرکت اپل طبق رسم همیشه پیش از آماده سازی و برگزاری کنفرانس جدید خود اقدام به داون کردن فروشگاه آنلاین خود کرده است. بنابراین فروشگاه آنلاین اپل در آستانه کنفرانس آیفون 12 از دسترس خارج شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در زمان تنظیم این مطلب کاربران در سراسر دنیا امکان ورود به وب سایت رسمی شرکت اپل برای خرید محصولات به صورت آنلاین را ندارند. این موضوع دقیقاً به برگزاری کنفرانس آیفون 12 مربوط است و هیچ کس در حال حاضر امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق وب سایت رسمی این شرکت را در سراسر دنیا ندارد.

اپل همانند گذشته لوگوی خود را با رنگ مشکی نشان داده و به کاربران اعلام کرده که فروشگاه آنلاین رسمی‌اش به زودی آماده کار و در دسترس خواهد بود.

البته در حال حاضر این وب سایت امکان ثبت سفارش را ندارد و اپل استور آنلاین در حال به روز رسانی و اضافه شدن محصولات جدید است.

اپل همیشه در آستانه معرفی محصولات جدید خود در جریان کنفرانس‌هایش اقدام به مسدود کردن فروشگاه آنلاین اپل استور می‌کند تا محصولات جدید را اضافه کند. گفتنی است که در سال 2018 و در جریان کنفرانس 12 سپتامبر که آیفون XS و محصولات دیگر رونمایی شدند، فایل XML فروشگاه آنلاین اپل لو رفت و از آن طریق بسیاری از افراد از نام آیفون‌های جدید آگاه شدند. این اتفاق پس از کنفرانس 12 سپتامبر 2018 تکرار نشد، اما ممکن است در جریان این رویداد نیز دوباره این اتفاق بیافتد.

با این حال اپل تصمیم دارد در جریان رویداد 22 مهر 1399 که امشب ساعت 8:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، از آیفون 12 و محصولات دیگر رونمایی کند و پس از آن شاهد اطلاعات تمامی این محصولات در فروشگاه آنلاین اپل استور خواهیم بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420