لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه ایرتگ به ماه مارس ۲۰۲۱ موکول شد

تاریخ عرضه ایرتگ به ماه مارس ۲۰۲۱ موکول شد

 گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل تاریخ عرضه ایرتگ را به ماه مارس ۲۰۲۱ موکول کرده است

گزارش‌های منتشر شده از سایت 9to5mac حاکی از این است که بر خلاف انتظار کاربران، احتمالاً تاریخ عرضه ایرتگ اپل تا ماه مارس ۲۰۲۱ به تعویق خواهد افتاد.

باوجود اینکه گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که ردیاب‌های ایرتگ اپل در کنار آیفون 12 رونمایی می‌شوند اما اخیراً جان پروزر تحلیلگر محصولات اپل طی گزارشی در توییتر خود اشاره کرده از منابع مورد اعتمادش شنیده که معرفی و تاریخ عرضه ایرتگ اپل به تعویق افتاده است.

ایرتگ‌ به کاربر کمک می‌کند که اشیا گمشده مثل کلید،چمدان، حیوانات خانگی و غیره را در برنامه Find My اپل پیدا کند. تگ‌های قبلی موجود در بازار از قابلیت آفلاین موجود در آی او اس 13 برای ردیابی سیگنال استفاده می‌کردند.

ایرتگ‌ها از فناوری باند فوق عریض استفاده می‌کنند که موقعیت دقیق اشیا را تعیین کرده و بر اساس واقعیت افزوده مکان آن را با یک نشانگر در گوشی همراه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ایرتگ با سایر محصولات مشابه ردیابی از برندهای دیگر رقابت می‌کند.

ردیاب‌ها یا Tile دستگاه‌های مربع کوچکی هستند که به یک وسیله یا شئ متصل شده و به راحتی از طریق یک برنامه مرتبط در تلفن همراه ردیابی می‌شوند.

اپل سال گذشته در کنار معرفی و عرضه آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا، برنامه Find My را معرفی و منتشر کرد که برای ردیابی ابزارهای تولید شده توسط اپل از آن استفاده می‌شود. همان موقع شایعه شد که اپل در حال توسعه دستگاهی مشابه ردیاب است که از طریق برنامه Find my قابل پیگیری باشد.

ایرتگ احتمالاً در سال 2021 و مشخصاً در جریان سه ماهه ابتدایی این سال آماده فروش و عرضه به کاربران می‌شود. گفتنی است که این محصول ممکن است در همه کشورهای جهان قابل استفاده نباشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420