لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس Hi Speed ممکن است آخرین رویداد اپل در سال 2020 نباشد

کنفرانس Hi Speed ممکن است آخرین رویداد اپل در سال 2020 نباشد

گزارش‌ها و شایعات موجود در مورد رویداد 22 مهرماه اپل حاکی از آن است که کنفرانس Hi Speed احتمالاً آخرین رویداد این شرکت در جریان سال 2020 نیست.

تا پیش از این اپل همیشه چهار کنفرانس را در هر سال برگزار می‌کرد. این رویدادها بر اساس آغاز هر فصل برگزار می‌شدند و اپل در هر یک از آن‌ها برنامه‌ای مشخص برای رونمایی از محصولات جدید خود داشت. اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت اپل این رسم را به دلیل مشکلاتی که امسال برایش ایجاد شده کنفرانس گذاشته است.

اپل ممکن است پس از کنفرانس Hi Speed خود تصمیم به برگزاری یک رویداد دیگر پیش از پایان یافتن سال 2020 کم میلادی داشته باشد. رویداد اکتبر اپل که امروز 22 مهر ماه 1399 برگزار می‌شود قرار است زمانی مناسب برای معرفی آیفون 12 در چهار مدل جدید به همراه محصولاتی دیگر نظیر هوم پاد مینی و شارژر مگ سیف باشد. اما شایعاتی که از بسیاری از تحلیلگران منتشر شده، حاکی از یک رویداد دیگر تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی نیز هست.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در جریان یک رویداد دیگر در سال 2020 میلادی از محصولاتی نظیر مک بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون و ایرتگ ها رونمایی می‌کند، اما این شایعات به شدت تأکید دارند که اپل صرفاً این محصولات را از طریق وب سایت خود رونمایی نمی‌کند و ممکن است از طریق یک کنفرانس خبری دیگر آن‌ها را آماده رونمایی به تمامی جهان کند.

با توجه به این موضوع باید در نظر داشت که شرکت اپل در سال جاری میلادی و مشخصاً در ماه نوامبر یک رویداد دیگر را برای معرفی کامپیوترهای مک برگزار کند و در جریان آن آخرین مجموعه از محصولات خود را رونمایی و آماده فروش به کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420