لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عکس بسته بندی ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

عکس بسته بندی ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

مایکروسافت هنوز ایکس باکس سری ایکس و اس را آماده عرضه به بازار نکرده و حالا تصویری از جعبه آن در شبکه‌های اجتماعی لو رفته است. جعبه ایکس باکس سری ایکس توسط یکی از کاربران در توییتر منتشر شده است.

این تصویر توسط یک کاربر کانادایی گرفته شده است. جالب اینجا است که او از جمله کارکنان یکی از شعبه‌های فروشگاه Best Buy در کانادا است که این کنسول بازی را در زمان ابتدایی برای عرضه آماده فروش دارد. این تصویر نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت هنوز از همان سبک همیشگی خود برای بسته بندی ایکس باکس‌ها استفاده کرده است.

تصویر جعبه ایکس باکس سری ایکس شامل نسخه یک ترابایتی این کنسول است که همانند گذشته در دو رنگ سبز و مشکی که نماد و نشان ایکس باکس‌ها است تولید شده است. 

این جعبه در مقایسه با بسته بندی ایکس باکس وان که در سال 2014 آماده عرضه شد، تغییرات زیادی نداشته است و تنها رنگ مشکی به بدنه آن اضافه شده است. مهم‌ترین تفاوت این دو جعبه به سبز بودن کامل جعبه ایکس باکس وان در تمامی ابعاد آن مربوط بوده است.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در ماه آینده فرایند فروش جهانی ایکس باکس سری ایکس را آغاز کند و از آن طریق به کاربران و طرفداران کنسول‌های بازی خود، امکاناتی ویژه را برای اجرای هر چه‌بهتر بازی‌های جدید ارائه کند. ایکس باکس نسل نهمی قرار است در دو نسخه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس آماده عرضه شود که همراه با امکاناتی ویژه و خاص آماده عرضه خواهند شد. این کنسول‌ها از بازی‌های جدید پشتیبانی می‌کنند با این حال مایکروسافت اعلام کرده که ایکس باکس وان تا دو سال آینده تمامی بازی‌های جدید را نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420