لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش محصولات بیتس به صورت موقت متوقف شد

فروش محصولات بیتس به صورت موقت متوقف شد

شرکت اپل فرایند فروش محصولات بیتس را به طور کامل از وب سایت خود غیرفعال کرده که به احتمال زیاد به مسئله رونمایی از محصولات جدید در کنفرانس High Speed اپل مربوط است.

اپل در حال حاضر هیچ یک از محصولات بیتس را در وب سایت فروشگاه آنلاین خود موجود ندارد و این محصولات را در هیچ کجای دنیا به صورت آنلاین نمی‌فروشد. این مسئله که از چند ساعت پیش رخ داده، به احتمال زیاد به رویداد فردای شرکت اپل مربوط است و شرکت اپل تصمیمی برای معرفی و رونمایی از محصولات جدید از دسته محصولات صوتی در جریان کنفرانس فردا دارد.

تا پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه یک هدفون روگوشی از برند اپل با عنوان ایرپاد استودیو و نسخه ارزان قیمت اسپیکر هوشمند این شرکت با عنوان هوم پاد مینی منتشر شده بود و حالا شایعات جدید به این موضوع دامن زده‌اند که شرکت اپل با توقف فروش محصولات بیتس تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس فردا تغییراتی مهم را اعمال کند و محصولاتی جدید از دسته بندی صوتی را آماده عرضه به بازار کند.

وب سایت Apple Terminal اعلام کرده که از چند ساعت پیش فرایند عرضه این محصولات در تمامی اپل استورهای آنلاین رسمی متوقف شده است که به احتمال زیاد به موضوع کنفرانس فردا مربوط است. برخی از منابع حاکی از معرفی یک اسپیکر جدید با برند بیتس نیز هستند.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات و ارتباط خروج محصولات بیتس از چرخه فروش، شرکت اپل تصمیم دارد تا علاوه بر رونمایی از هدفون انحصاری خود، محصولاتی جدید از برند بیتس را نیز آماده عرضه به بازار کند که پس از برگزاری رویداد فردا رخ خواهند داد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا کنفرانس جدید خود با عنوان High Speed را فردا سه شنبه آماده برگزاری کند که در جریان آن احتمالاً محصولاتی نظیر آیفون 12 و هوم پاد مینی رونمایی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373