لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیس آیفون 12 توسط یک شرکت تولید کننده لوازم جانبی آماده پیش فروش شد

کیس آیفون 12 توسط یک شرکت تولید کننده لوازم جانبی آماده پیش فروش شد

 شرکت Totallee به تازگی برای پیش فروش مدل‌های جدید کیس آیفون 12 تبلیغاتی را منتشر کرده است.

Totallee شرکت تولید کننده قاب و لوازم جانبی محصولات هوشمند است که به تازگی پذیرش پیش فروش کیس آیفون 12 را آغاز کرده است. این شرکت در حالی آماده فروش کیس‌های آیفون جدید شده که آن‌ها هنوز معرفی نشده‌اند و قرار است توسط اپل در جریان رویداد «Hi Speed» معرفی شوند. این شرکت ضمانت کرده این قاب‌ها مناسب آیفون جدید هستند و در صورت عدم رضایت کاربر، تمامی هزینه دریافتی را بازگشت می‌دهد.

استفاده از قاب برای بسیاری از کاربران گوشی‌های همراه مهم است. این شرکت نیز تضمین کرده که قاب‌های جدید در حال عرضه علاوه بر محافظت از دستگاه، هیچ وزن اضافه‌ای ایجاد نکنند.

کیس آیفون 12 با طراحی زیبای آیفون جدید هماهنگ و سازگار بوده و از آن محافظت می‌کند. قاب‌ها در 5 رنگ مختلف و دو سبک مات و شفاف تولید و ارائه می‌شوند. نکته جالب توجه این است که Totallee کیس آبی رنگ خود با نام کامل Navy Blue برای آیفون آماده عرضه کرده است.

کیس آیفون 12 فوق‌العاده نازک طراحی شده و به همین دلیل شاید بتوان قاب‌های آن را با ضخامت و وزن بسیار جزئی در نظر گرفت. همچنین آیفون را در برابر سایش محافظت کرده و همواره در ابعاد و شکل اصلی خود حفظ می‌کند.

کیس TPU شفاف پریمیوم در کنار محافظت، جلوه زیبایی به آیفون می‌بخشد. جنس این قاب‌ها از پلیمرهای جاذب شوک مثل پلیمرهای الاستیک ویسکو ساخته شده است. طراحی این محصولات به گونه‌ای است که به مرور زمان زرد نشود.

البته ناگفته نماند که برای آیفون‌های قدیمی‌تر هم قاب‌های زیبا و محافظ ارائه شده است. همچنین برای انواع مدل‌های آیفون جدید این قاب‌ها مناسب و سازگار هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373