لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به ازای خرید آیفون 11 یک ایرپاد مجانی می‌دهد

اپل به ازای خرید آیفون 11 یک ایرپاد مجانی می‌دهد

 اپل قصد دارد از 17 اکتبر برای مدت زمانی مشخص در فروشگاه آنلاین هند پیشنهاد خرید ایرپاد مجانی را همراه یک ‌آیفون 11 ارائه می‌دهد.

اپل جزئیات آفر خود را با طرح یکی از فستیوال‌های ملی هند با عنوان «دیوالی» منتشر کرده که طی آن ایرپاد مجانی به ازای خرید یک آیفون 11 ارائه می‌شود. تاریخ پایان این پیشنهاد ویژه موقتی هنوز مشخص نیست، اما میدانیم که اپل برای مدت زمان طولانی این پیشنهاد را به کاربران هندی خود ارائه نمی‌دهد.

اپل بعد از رویداد 15 سپتامبر و معرفی برخی محصولات جدید خود، فروشگاه آنلاین اپل در هند را راه اندازی کرد که طیف کاملی از محصولات و لوازم جانبی در آن ارائه شده است. در این فروشگاه که در هند راه اندازی شده کاربران می‌توانند برای خرید و بررسی محصولات از متخصصین اپل کمک بگیرند. این فروشگاه همچنین تخفیف مخصوص دانشجویان و دانش آموزان، تحویل رایگان بدون تماس، گزینه‌های تأمین مالی، برنامه تجاری برای فروش آیفون و غیره را به کاربران ارائه می‌دهد.

همان‌طور که اشاره شد آفر «دیوالی» اپل به ارائه ایرپاد مجانی در کنار خرید آیفون 11 اشاره دارد و اپل اعلام کرده که از 17 اکتبر این پیشنهاد ویژه را آغاز خواهد کرد و این پیشنهاد ویژه فقط در فروشگاه آنلاین اپل در هند ارائه می‌شود. این موضوع به تخفیف‌هایی اشاره می‌کند که معمولاً در ابتدای هر جشنواره فروش محصولات توسط بسیاری از شرکت‌های مطرح انجام می‌گیرد.

البته ممکن است در آینده کاربران هندی با پیشنهاد‌های ویژه‌تری از طرف اپل مواجه باشند. گفتنی است که آمازون هم قرار است آیفون را با تخفیف در دسترس کاربران برخی از نقاط دنیا قرار دهد.

کاربرانی که قصد خرید آیفون 11 به همراه ایرپاد مجانی را دارند، باید به فروشگاه آنلاین اپل در کشور هند مراجعه کنند. این پیشنهاد ویژه باعث تثبیت جایگاه اپل در بازار تلفن‌های هوشمند هند خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420