لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 12 پرو مکس مجهز به زوم اپتیکال بهینه خواهد بود

دوربین آیفون 12 پرو مکس مجهز به زوم اپتیکال بهینه خواهد بود

شرکت اپل فردا تصمیم به معرفی از آیفون‌های جدید خود دارد و حالا شایعه‌هایی در مورد دوربین آیفون 12 پرو مکس منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند قدرتی برابر با دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای دارد.

Max Weinbach از اکانت توییتری PineLeaks تا پیش از این در توییت‌های خود از کاهش ناچ و افزایش سرعت فیس آیدی آیفون 12 سخن به میان آورده بود و حالا در توییت‌های جدید خود اطلاعاتی در مورد آیفون 12 پرو مکس و دوربین آن ارائه داده است. 

 وی اعلام کرده که آیفون 12 پرو مکس مجهز به دوربین با سیستم زوم اپتیکال است. این محصول همچنین قابلیت‌های ماکرو دوربین‌های دیجیتالی دیگر را نیز دارد و می‌تواند تصاویر را از نزدیک با سرعت و دقت بیشتری به ثبت برساند. این قابلیت باعث می‌شود تا تشخیص اشیا از نزدیک و زوم کردن در مقابل آن‌ها به شکلی بهینه بهبود بیابد.

همچنین لنز واید تعبیه شده در این دوربین‌ها قرار است تا 35 درصد بزرگ‌تر شده است که باعث بهبود تشخیص زوایای اطراف می‌شود. همچنین این لنز واید باعث بهبود بازدهی کلی عکاسی و فیلم برداری دوربین در زمان شب و محیط‌های تاریک می‌شود. 

 این افشاگر در ادامه توییت‌های خود اعلام کرده که آیفون 12 پرو مکس با باتری بهبود یافته نسخه به پرچم‌دار آیفون‌های 11 عرضه می‌شود و به همین دلیل تا یک ساعت عمر طولانی‌تری برای باتری دارد.

در پایان، تحلیلگر یاد شده اعلام کرده که دوربین آیفون 12 پرو مکس و مدل کوچک شده آن مجهز به قابلیت ضبط تصاویر 4K با نرخ 120 و 240 فریم بر ثانیه هستند. 

اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس Hi Speed که فردا برگزار می‌شود از آیفون 12 رونمایی کند و هنوز این شایعات به طور کامل از طرف منابع رسمی اپل تائید نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373