لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی آیفون 12 سرعت بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین دارد

فیس آیدی آیفون 12 سرعت بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین دارد

تنها یک روز به معرفی آیفون 12 باقی مانده و حالا افشاگری‌های مهمی در مورد مشخصات فنی و فیس آیدی آیفون 12 منتشر شده است.

Max Weinbach افشاگر اکانت توییتری @PineLeaks اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید گوشی‌های مدل 2020 خود از ابزارهای بهبود یافته تری استفاده کند. فیس آیدی آیفون 12 به همراه سیستم زوم دوربین و عمر باتری در این تلفن‌های هوشمند بهبودهای ویژه‌ای پیدا خواهد کرد.

Weinbach اعلام کرده که مهم‌ترین اطلاعات در مورد آیفون‌های جدید توسط اکانت کاربری Kang در شبکه اجتماعی Wiebo منتشر شده است. با این حال برخی از جزئیات ویژه هنوز باقی مانده که این اکانت کاربری به آن‌ها پرداخته است.

بر اساس این بررسی‌ها، شرکت اپل تصمیم دارد تا از قابلیت «الگوریتم دینامیکی تشخیص منطقه» در تولید آیفون 12 استفاده کند که باعث بهبود فرایند تشخیص چهره از طریق فیس آیدی می‌شود. علاوه بر این، استفاده از این فناوری جدید تا حدودی به کاهش اندازه ناچ کمک می‌کند، اما در عمل این موضوع زیاد محسوس نیست.

با توجه به این ادعاها، Weinbach اعلام کرده که فقط در آیفون 12 مینی با سایز 5.4 اینچ شاهد کاهش ابعاد ناچ خواهیم بود و شرکت اپل اقدامی برای کاهش ناچ در مدل‌های دیگر تلفن‌های هوشمند خود نمی‌کند. این موضوع نیز صرفاً به خاطر فشرده سازی قطعات دوربین Truedepth در آیفون 12 مینی است که باعث می‌شود تا ابعاد دستگاه به شکلی منطقی و قابل قبول کاهش پیدا کند.

Weinbach همچنین اعلام کرده که شرکت اپل در تولید آیفون 12 تلاش کرده تا سیستم زوم دیجیتالی دوربین را از طریق تغییرات نرم افزاری بهبود بخشد، بر این اساس، آیفون 12 با سیستم زوم اپتیکال بهینه سازی شده از طریق الگوریتم‌های ویژه آماده تولید و عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420