لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 6.1 اینچ پرفروش‌ترین گوشی اپل خواهد بود

آیفون 12 6.1 اینچ پرفروش‌ترین گوشی اپل خواهد بود

 مینگ چی کو تحلیلگر TF International Security به تازگی اعلام کرده که آیفون 12 6.1 اینچ پرفروش‌ترین گوشی اپل در سال 2020 میلادی است.

وی همچنان تأکید کرده که شرکت اپل در جریان کنفرانس فردا از چهار مدل تلفن هوشمند رونمایی می‌کند، اما این شرکت در آغاز کار تنها دو مدل آیفون 12 6.1 اینچ را آماده عرضه می‌کند. این محصولات با عنوان آیفون 12 پرو و غیر پرو شناخته خواهند شد که نسخه غیر پروی آن‌ها فروش بیشتری در مقایسه با محصولات دیگر خواهد داشت.

مینگ چی کو اعلام کرده که آیفون 12 6.1 اینچ غیر پرو که با قیمت 799 دلار عرضه می‌شود، محبوب‌ترین گوشی شرکت اپل در سال 2020 است و به همین دلیل فروش آن تا 40 درصد نسبت به فروش گوشی اپل در بازه زمانی معرفی این محصولات بیشتر خواهد بود.

استدلال مینگ چی کو بر این پایه است که آیفون 12 6.1 اینچ بیشترین تغییرات را نسبت به گذشته داشته است و به همین دلیل مشتریان رده قیمتی خودش را بیشتر از گذشته جذب خواهد کرد. این تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر OLED شده و از طرف دیگر مجهز به سیستم ارتباطی 5G شده است. همین موضوع باعث می‌شود تا مشتریانی که تمایل به خرید گوشی با قیمت 799 دارند به این محصول بیشتر جذب شوند.

البته مینگ چی کو بر این باور است که 5G اهمیت زیادی برای خریداران آیفون 12 ندارد و این تلفن هوشمند صرفاً به دلیل سیکل خرید و آپگرید گوشی‌ها توسط کاربران در سراسر جهان پرفروش خواهد شد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 12 را در جریان کنفرانس HI Speed خود رونمایی کند. این تلفن هوشمند شامل آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420