لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل 5G آیفون 12 احتمالاً در پارت انگلستان شایع خواهد بود

مشکل 5G آیفون 12 احتمالاً در پارت انگلستان شایع خواهد بود

 طبق گزارش‌های منتشر شده احتمالاً کاربران انگلیسی ممکن است با مشکل اتصال به 5G آیفون 12 مواجه باشند.

گزارش منتشر شده در سایت انگلیسی The Telegraph حاکی از آن است که کاربران انگلیس احتمالاً با مشکل 5G آیفون 12 مواجه شوند که این موضوع به عدم پشتیبانی از اتصال به 5G با فرکانس 700 مگاهرتز مربوط است.

باندهای طیف پایین مثل 700 مگاهرتز به دلیل گسترده بودن دامنه، از دیوارها و ساختمان‌ها نفوذ می‌کنند و این موضوع برای پوشش دهی 5G ضروری است. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که مهم‌ترین فناوری به کاربرده شده 5G در انگلستان، از نوع 700 مگاهرتز باشد.

«متیو هوت» یکی از تحلیلگران مطرح در این حوزه می‌گوید که اگر دستگاه‌های مبتنی بر ‌5G از باند 700 مگاهرتز پشتیبانی نکنند ممکن است با مشکل پوشش دهی امواج مواجه شوند و این طیف برای کاربران آیفون بسیار حائز اهمیت است.

اگر کاربران انگلیسی با مشکل 5G آیفون 12 یعنی عدم پشتیبانی از 700 مگاهرتز مواجه باشند، موجب می‌شود که اپراتور «Three» بازار بیشتری از سرویس‌های مبتنی بر این شبکه را از آن خود کند. بخش مهمی از طیف 5G انگلستان در اختیار اپراتور Three است، بنابراین انگلستان باید بتواند با استفاده از طیف باندهای دیگر از عهده این مسئله برآید.

این وضعیت ممکن است مشابه راه اندازی آیفون 5 در سال 2012 باشد که شرکت EE تنها اپراتور تلفن همراه در بود که پوشش دهی کافی برای اتصال مطمئن در بریتانیا ارائه کرده بود. اکنون شرکت Three تنها اپراتور تلفن همراه است که می‌تواند پوشش دهی کافی 5G را برای آیفون 12 فراهم کند.

اگر آیفون 12 از باند 700 مگاهرتز پشتیبانی کند، کاربران انگلیس فعلاً قادر نخواهند بود از فناوری‌های ارتباطی جدید این تلفن هوشمند استفاده کنند زیرا این فناوری‌ها هنوز توسط اپراتور تلفن همراه این کشور پشتیبانی نمی‌شود و قرار است باند 700 مگاهرتز در اوایل سال ۲۰۲۱ توسط شرکت Ofcom به اپراتورهای تلفن همراه به مزایده گذاشته شود.

ذکر این نکته ضروری است که آیفون 12 در رویداد «Hi Speed» روز سه شنبه 13 اکتبر یا 22 مهر ماه امسال رونمایی و عرضه می‌شود که جزئیات دقیق‌تری از پشتیبانی طیف 5G توسط آیفون جدید منتشر خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420