لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده خبری کنفرانس آیفون 12 در اِن آی سی

پوشش زنده خبری کنفرانس آیفون 12 در اِن آی سی

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز سه شنبه 22 مهرماه کنفرانس آیفون 12 را با عنوان HI Speed برگزار کند. با پوشش زنده خبری این رویداد همراه اِن آی سی باشید.

شرکت اپل در جریان کنفرانس 13 اکتبر 2020 تصمیم دارد تا از محصولاتی جدید که احتمالاً شامل سری تلفن‌های هوشمند آیفون 12 می‌شوند رونمایی کند و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اِن ای سی یا صفحه اینستاگرام اِن آی سی پوشش زنده خبری این رویداد را همراه با گزارش فارسی آن مشاهده کنید.

اِن آی سی همانند رویدادهای گذشته تصمیم دارد تا به صورت زنده، رویداد اکتبر 2020 شرکت اپل را پوشش دهد و شما عزیزان می‌تواند همراه با گزارش فارسی که به صورت زنده در جریان این رویداد پخش می‌شود، آن را مشاهده و از اطلاعات و رخ دادهای آن با خبر شوید.

شایعات منتشر شده، حاکی از آن است که در جریان این رویداد، چهار تلفن هوشمند با نام‌های آیفون 12 مینی، آیفون 12 و آیفون 12 پرو به همراه آیفون 12 پرو مکس رونمایی خواهند شد. این مجموعه شامل کوچک‌ترین تلفن هوشمندی است که اپل در طول چند سال گذشته تولید کرده و البته بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی که تا به امروز اپل اقدام به رونمایی و عرضه از آن کرده است.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در جریان این رویداد شرکت اپل از اکسسوری‌های ویژه‌ای برای این محصولات نیز رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، اپل احتمالاً تصمیم دارد تا از محصولاتی دیگر نظیر ایرپاد استودیو و ایرتگ نیز رونمایی کند، اما عرضه این محصولات ممکن است طبق برخی از گزارش‌ها به زمانی دیگر موکول شود.

همچنین اپل احتمالاً از اولین کامپیوتر مک مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون A14 نیز در جریان این رویداد رونمایی می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید این رویداد را فردا سه شنبه 22 مهر ماه 1399 ساعت 8:00 شب از آپارات، اینستاگرام و وب سایت اِن آی سی مشاهده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373