لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش کامپیوترهای مک 13.2 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است

فروش کامپیوترهای مک 13.2 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است

 بررسی های اخیر از میزان فروش کامپیوترهای مک در سه ماهه سوم سال 2020 حاکی از آن است که فروش این محصولات در بازه سه ماهه سوم سال 2020 نزدیک به 13.2 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

با توجه به این موضوع، فروش کل کامپیوترهای شخصی 12.7 درصد رشد را تجربه کرده است و در بازه زمانی یاد شده 79.2 میلیون واحد محصول از دسته کامپیوترهای شخصی از ویندوز و مک به فروش رسیده است.

این گزارش نشان میدهد که شرکت اپل هنوز به عنوان چهارمین شرکت تولید کننده و فروشنده کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان شناخته میشود. با این حال رشد بیشتری نسبت به دیگر شرکت های رقیب در زمینه فروش محصولات خود داشته است.

برند چینی-آمریکایی لنوو به عنوان اولین فروشنده کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان، با رشد 11.4 درصدی مواجه شده است. از طرف دیگر شرکت اچ پی که در مقام دوم این جدول قرار گرفته در 11.9 درصد رشد را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته تجربه کرده و شرکت Dell نیز به عنوان سومین فروشنده کامپیوترهای شخصی بیشترین افت را در رشد فروش تجربه کرده است.

شرکت Dell در حال حاضر و در بازه زمانی یاد شده رشد منفی 0.5 درصدی را تجربه کرده است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک بسیاری از شرکت های رقیب نظیر اپل و ایسر ممکن است از آن پیشی بگیرند. همچنین اپل با رشد 13.2 درصدی خود توانسته به عنوان چهارمین شرکت مهم در صنعت تولید کامپیوترهای شخصی شناخته شود.

شرکت ایسر نیز به عنوان پنجمین شرکت تولید کننده این دست از محصولات با رشد 15 درصدی توانسته بیشتری میزان فروش را نسبت به سال گذشته از خود به جای بگذارد و رکورد خود در زمینه عرضه لپ تاپ ها و کامپیوترهای ویندوزی را بشکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373