لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت از اپل به خاطر فعالیت‌های غیرقانونی در اپ استور روسیه

شکایت از اپل به خاطر فعالیت‌های غیرقانونی در اپ استور روسیه

 نقض کپی رایت توسط سه برنامه موسیقی در اپ استور روسیه منجر به اتهام علیه اپل شده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که Sony Music Entertainment، Universal Music و بخشی از شرکت Warner اخیراً درخواست شکایتی را علیه اپل ثبت کرده‌اند. این پرونده حقوقی برای میزبانی از سه برنامه موسیقی در اپ استور روسیه است که کپی رایت را نقض می‌کنند.

پرونده‌های به ثبت رسیده در دادگاه شهر مسکو پایتخت روسیه مبنی بر توقف عرضه مجاز و توزیع غیرقانونی کپی رایت برای هنرمندان محلی است که نسبت مستقیمی با برنامه‌های موسیقی در اپ استور روسیه دارد.

یکی از این برنامه‌های مورد بحث، PewPee: Music player است که تجربه‌ای شبیه به پلتفرم اسپاتیفای را به کاربر ارائه می‌دهد. به این ترتیب که کاربران در آن با یک اکانت رایگان ثبت نام کرده تا به کاتالوگی از موسیقی و امکان گوش دادن به لیست پخش و دانلود آهنگ‌های آفلاین دسترسی یابند.

یکی از مشکلات این است که منابع دریافت موسیقی در PewPee مشخص نشده‌اند. وب‌سایت PewPee سرویس رایگانی را با استفاده از ابزارهای مرورگر اصلی ارائه می‌دهد، اما به شیوه‌ای که آدرس‌های دقیق آهنگ‌ها قابل دانلود باشند.

برنامه دیگری که در لیست شکایت بوده iMus Music Player است که به کاربر اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های موسیقی استریم را از طریق یوتیوب در ازای انتشار تبلیغات، پخش کنند. این برنامه در ردیف صد و چهارمین برنامه محبوب طبقه بندی اپ استور روسیه قرار دارد.

سومین برنامه مورد شکایت Music Downloader & player است که به کاربر سرویس مشابه پخش استریم تبلیغات محور را ارائه می‌دهد.این برنامه قابلیت پخش موزیک ویدیو از یوتیوب، دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین و اشتراک اختیاری بدون تبلیغات پولی را در دسترس قرار می‌دهد.

این شکایت‌ها به دنبال وضع یک قانون جدید ارائه شده‌اند که هفته گذشته در روسیه اجرایی شد. این قانون جدید برای حذف سریع برنامه‌های دانلود غیرقانونی از اپ استور روسیه در گوشی‌های همراه اجرایی شد. همچنین این قانون به پلتفرم‌های توزیع دیجیتال برای پاسخ سریع به ادعاهای نقض کپی رایت نیاز دارد. بی‌توجهی به این قانون موجب مسدود شدن اپ استور توسط ارائه دهندگان سرویس اینترنت محلی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420