لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروتون میل اپل را به مافیا تشبیه کرد

پروتون میل اپل را به مافیا تشبیه کرد

 مدیر عامل پروتون میل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل شبیه به مافیا در دنیای دیجیتال رفتار می‌کند.

تا پیش از این و مشخصاً در سال 2018 اندی ین مدیر عامل پروتون میل طی مصاحبه با وب سایت The Verge اعلام کرده بود که این سرویس ایمیل تصمیم دارد تا امکاناتی ویژه را از طریق خرید درون برنامه‌ای در اپ استور بیاورد. این در حالی است که پروتون میل از سال 2016 در اپ استور فعالید داشته و در آن زمان ارائه خدمات پرداختی از طریق ایمیل‌ها نیز وجود داشته است. اما این خدمات پولی به‌صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن اپ استور ارائه نمی‌شده است.

وی در ادامه اعلام کرده که در طول دو سال اولیه فعالیت پروتون میل هیچ مشکلی درزمینهٔ ارائه خدمات از طریق اپ استور به کاربران وجود نداشت. اما اپل پس از مدتی تلاش کرده تا شبیه سازمان‌های مافیایی عمل کند و با بهانه‌هایی نظیر امنیت کاربران و مسائل دیگر از توسعه دهندگان پول بگیرد.

اپل ظاهراً از پروتون میل درخواست کرده تا حق کمیسیون مربوط به پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود را ارائه دهد. این شرایط تا پیش از این نیز برای اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل نظیر بلومیل و ابزار مدیریت وبلاگ وردپرس نیز به وجود آمده بود.

مدیر عامل این سرویس ارائه دهنده ایمیل اعلام کرده که به دلیل عدم ارائه پرداخت‌های مورد درخواست اپل، از ماه گذشته امکان ارائه آپدیت‌های نرم افزاری را به کاربران خود نداشته است و این موضوع باعث شده تا امنیت کاربرانش به خطر بیافتد.

وی همچنین اعلام کرده که در میان این مبارزه‌های قانونی اپل جایگاه قاضی، هیئت‌منصفه و جلاد را گرفته و هر کاری که بخواهد را بدون هیچ گونه توجیه انجام می‌دهد.

تا پیش از این اپل 26 درصد کمیسیون برای فروش اپلیکیشن‌ها دریافت می‌کرد و حالا دریافت 30 درصدی این مبلغ باعث شده تا برخی از اپلیکیشن‌ها نظیر پروتون میل به فکر عدم ارائه خدمات به کاربران پلتفرم آی او اس و آیپد او اس بیافتند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420