لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جایزه سیصدهزار دلاری اپل به هکرهای پیدا کننده آسیب پذیری های امنیتی

جایزه سیصدهزار دلاری اپل به هکرهای پیدا کننده آسیب پذیری های امنیتی

 شرکت اپل به تازگی به گروهی از هکرهایی که در زمینه پیدا کردن 55 آسیب پذیری های امنیتی کمک کرده اند، سیصد هزار دلار جایزه داده است.

جایزه اپل به هکرهایی داده شده که پس از پیدا کردن آسیب پذیری ها طی دستورالعمل این شرکت رفتار کرده اند و اقدام به انتشار اطلاعات این آسیب پذیری ها به اپل کرده اند. اعضای این گروه های هکری شامل Sam Curry، Brett Buerhaus، Ben Sadeghipour، Samuel Erb و Tanner Barnes میشدند که سه ماه را برای کشف آسیب پذیری های محتلف در پلتفمرهای اپل صرف کرده بودند. این گروه هکری اعلام کرده اند که آسیب پذیری ها و حفره های امنیتی داخلی و اصلی سیستم عامل آی او اس، اکانت های آیکلاود و موارد دیگر را پیدا کرده اند که به اطلاعات کامل مربوط به آنها را به اپل داده اند.

اپل نیز به عنوان یک شرکت مسئولین پذیر مبالغی مشخص را به عنوان جایزه به این هکرها ارائه داده است. پیدا کردن آسیب پذیری مربوط به پرداخت کاربران، جایزه 51500 دلار را برای یکی از این هکرها در بر داشته است.

پیدا کردن آسیب پذیری IDOR که به افراد ناشناس امکان کنترل و دسترسی کامل روی یک شی نرم افزاری را به طور کامل میداد، 6500 دلار جایزه دربر داشته است و شرکت اپل برای فردی که آسیب پذیری مشخصی را برای نفوذ به نام کاربران آیکلاود پیدا کرده باشد، 6000 دلار در نظر گرفته است. علاوه بر این، اپل 34 هزار دلار به هکری پرداخت کرده که امکانی برای پیدا کردن و نشت اطلاعات کاربران عادی را یافته بود.

اپل این پرداخت ها را به منظور جلوگیری از افزایش استفاده نادرست از حفره های امنیتی ارائه داده است تا هکرها علاوه بر درآمدزایی از راه درست، اقدامی برای تخریب یا نفوذ امنیتی به سیستم های داخلی شرکت اپل نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420